سه شنبه _ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9716 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در اختتامیه المپیاد ورزشی جیرفتیان عنوان شد:

    استعدادهای ناب جنوب کرمان رو به نابودی است

    شناسه : 48270 24 اسفند 1402 - 10:35 ارسال توسط :
    میلاد برخوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جیرفت، در اختتامیه المپیاد ورزشی جیرفتیان گفت:جیرفت و جنوب کرمان سرشار از استعداد های ناب خدادادی است اما متاسفانه بدلیل نبود بنگاه هایی همانند مس و گل گهر، این استعداد ها رو به نابودی می رود.
    استعدادهای ناب جنوب کرمان رو به نابودی است
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ آیین اختتامیه المپیاد ورزشی جیرفتیان، با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و هیات همراه، سعیدی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی، شهدادنژاد معاون سیاسی امنیتی فرماندار، دلفاردی رئیس شورای اسلامی شهرجیرفت، خانی رئیس اداره ورزش، برخوری مدیرعامل باشگاه شهرداری، روسای هیئت های ورزشی و پیشکسوتان و نام آوران ورزشی برگزارشد.

    بهنام سعیدی منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در این آیین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: بسیار خوشحالم که در جمع ورزشکاران حضور دارم و تمامی تلاش خود را خواهم کرد که مشکلات ورزش دو شهرستان جیرفت و عنبراباد را رفع کنم و این موضوع با حضور بزرگان جامعه ورزش امکان پذیر است.

    وی افزود: پیرامون مذاکره با بنگاه های اقتصادی برای حضور در این دو شهرستان تمام تلاشم را خواهم کرد.

    میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان نیز ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: برگزاری المپیاد ورزشی جیرفتیان یک کار هوشمندانه و خلاقانه بود که در شهرستان جیرفت به نحو مطلوب برگزارشد و این می تواند نوید بخش روزهای خوب برای ورزش شهرستان جیرفت باشد.

    وی افزود:المپیاد استعداد های برتر به صورت سالانه در سراسر کشور برگزار می شود و سال گذشته استان کرمان از رتبه ۲۴کشور به رتبه ۱۱صعود کرد که رشد چشمگیری است.

    میلاد برخوری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جیرفت هم ضمن خوش آمد گویی به ورزشکاران و مسئولین گفت: المپیاد ورزشی جیرفتیان در ۲۶رشته ورزشی فعالیت خود را آغاز کرد و ۳۳۲۷ ورزشکار در رشته های مختلف بایکدیگر به صورت رایگان و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت،باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری جیرفت، اداره ورزش و جوانان و سایر هیئت های ورزشی به رقابت پرداختندکه هدف اصلی ما تزریق شور و نشاط اجتماعی به جامعه بود و امیدوارم که تا حدودی موفق بوده باشیم.

    وی با اشاره به نبود بنگاه های اقتصادی در جنوب کرمان و شهرستان جیرفت گفت: جیرفت و جنوب کرمان سرشار از استعداد های ناب خدادادی است اما متاسفانه با توجه به نبود بنگاه هایی همانند مس و گل گهر، استعداد های ما رو به نابودی می رود.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ، در پایان با حضور مسئولان از نام آوران ورزش شهرستان، قهرمانان، پیشکسوتان، روسای هیئت های ورزشی و مدال آوران المپیاد ورزشی تجلیل شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.