پنج شنبه _ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 9 ذو القعدة 1445 Thursday, 16 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9728 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • آغاز اعزام‌ زائران عمره از سوم اردیبهشت

    شناسه : 48709 21 فروردین 1403 - 16:53 ارسال توسط :
    رییس سازمان حج گفت: با تلاش و پیگیری‌های انجام شده توسط وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ها با مجوزهای پروازی، اعزام‌ زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.
    آغاز اعزام‌ زائران عمره از سوم اردیبهشت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ در حالی که سال گذشته با توجه به مشکل فنی، اعزام زائران عمره انجام نشد، سازمان حج از برطرف شدن موانع و اعزام نخستین کاروان از ۳ اردیبهشت خبر داد.

    رئیس سازمان حج گفت: «حدود ۵ هزار ایرانی قبل از حج تمتع، راهی عمره مفرده می‌شوند».

    به گفتۀ سیدعباس حسینی، هزینۀ این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی ۴۰ میلیون و ۶۰۰ تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

    وی تاکید کرد که اطلاع‌رسانی به متقاضیان مشمول تشرف، صرفاً از طریق تماس دفاتر استان‌ها با واجدین شرایط انجام می‌شود و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

    به گزارش فارس؛ با تلاش و پیگیری‌های انجام شده توسط وزارت امور خارجه و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت‌ها با مجوزهای پروازی، اعزام‌ زائران عمره از ۳ اردیبهشت آغاز می‌شود.

    پاییز سال گذشته ثبت‌نام از متقاضیان عمره صورت گرفت اما ۱۲ دی یعنی روز قبل از برقراری سفر، پروازها لغو و هیچ زائری به دلیل مشکل فنی به سرزمین وحی اعزام نشد و سازمان حج و زیارت به دلیل نامشخص بودن وضعیت پروازها، هزینۀ سفر (۴۱ تا ۴۴ میلیون تومان) را به متقاضیان بازگرداند.

    اکنون در این مرحله از اعزام‌ها اولویت ثبت‌نام عمره با افرادی است که هزینۀ سفر خود را در مرحلۀ قبل زودتر واریز کرده بودند و اعزام سایر متقاضیان بعد از برگزاری حج تمتع برنامه‌ریزی خواهد شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.