یکشنبه _ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9740 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • محکومیت مدیر “ایسنا” در دادگاه مطبوعات

    شناسه : 16120 12 خرداد 1399 - 11:54 ارسال توسط :
    دادگاه مطبوعات طی رسیدگی به شکایت سپاه پاسداران از خبرگزاری ایسنا در ارتباط با گفت‌وگویی با سفیر پیشین ایران در آلمان درباره «عملیات برون‌مرزی در اروپا» مدیرعامل این خبرگزاری را مجرم شناخت.
    محکومیت مدیر “ایسنا” در دادگاه مطبوعات
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان/خبرگزاری ایسنا روز یکشنبه ۱۱ خردادماه گزارش داد در نخستین جلسه دادگاه مطبوعات در سال جاری به پرونده علی متقیان،‌ مدیرعامل این خبرگزاری، در زمینه انتشار گفت‌وگو با علی ماجدی، سفیر پیشین تهران در آلمان، رسیدگی کرد.
    بر اساس نظر هیات منصفه در این دادگاه مدیرعامل ایسنا مجرم شناخته و مستحق تخفیف نیز دانسته نشد.
    اکرم احقاقی، خبرنگار ایسنا،‌ و ماجدی در این زمینه مجرم شناخته نشدند.
    ماجدی در این گفت‌وگو ضمن اشاره به «عملیات‌» منتسب به ایران در اروپا گفته بود: «ما در داخل کشور با موضوعی همچون عملیات خودسرانه مواجه هستیم، آیا می‌توانیم منکر شویم که در خارج از کشور نیز نمونه‌ای از این اتفاقات رخ نمی‌دهد؟ عملیات‌هایی که اعتماد را دچار خدشه می‌کند.»
    او همچنین اضافه کرده بود: «به غیر از برجام، ما با چالش‌هایی دیگری با اروپا مواجه هستیم، چنان که می‌بینیم دانمارک، هلند و آلبانی اقدام به اخراج دیپلمات‌های ایران کرده‌اند، به این بهانه که ایران می‌خواسته اقدامات تروریستی در این کشور انجام دهد. از طرف دیگر شاهد دستگیری دیپلمات ایرانی در آلمان هستیم.»


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.