شنبه _ ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9740 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان خبر داد:

    راه اندازی دادگاه صلح در کرمان

    شناسه : 49332 13 اردیبهشت 1403 - 16:29 ارسال توسط :
    معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: «در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی خواهند شد».
    راه اندازی دادگاه صلح در کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: «در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی خواهند شد».

    حجت‌الاسلام والمسلمین محمدامیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان افزود: «سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه کردند».

    وی ادامه داد: «شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کردهاند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است».

    به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، ابراهیمی بیان کرد: «در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است».

    وی با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم یادآور شد: «در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است».

    ابراهیمی گفت: «طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژۀ زندان شهرستان بم از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.