یکشنبه _ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9742 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تشریح کرد؛

    حضور مستمر در عرصه های خدمت

    شناسه : 49432 19 اردیبهشت 1403 - 8:43 ارسال توسط :
    سرهنگ محسن نسب امیری نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان جیرفت به مناسبت هفته بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان جیرفت بخشی از عملکرد دوساله این نهاد را تشریح کرد.
    حضور مستمر در عرصه های خدمت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان ؛ نسب امیری در تشریح عملکرد دوساله سپاه جیرفت اظهار داشت: یکی از اقدامات برجسته در دوسال گذشته ایجاد یک قرار گاه جهادی منطقه ای و پنج قرار گاه محله ای بوده است که می تواند در شرایط بحران نقش آفرینی کند.

    نسب امیری در حوزه خدمات درمانی ؛ به اعزام ۶ تیم پزشکی به مناطق محروم جهت درمان ومشاوره اشاره کرد وگفت این اقدامات با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در مناطق محروم به صورت رایگان صورت گرفته است .

    سرهنگ نسب امیری همچنین در بیان بخشی از عملکرد این نهاد که در آیین افتتاح و بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله استان کرمان درجیرفت تشریح می شد خاطر نشان کرد : مردم ولایی شهرستان جیرفت همواره در همه عرصه های تلاش وفعالیت خاصه در دوران پر افتخار دفاع مقدس حضور داشته و همواره در این مسیر ثابت قدم مانده اند.

    فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  شهرستان جیرفت
    آبرسانی به برخی از روستاهای فاقد آب شرب، ساخت و تکمیل ۴۰ واحد مسکونی با همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره)، اعزام گروه های جهادی به مناطق سیل زده، توزیع ۱۷ هزار و ۵۹۶ بسته معیشتی در بین نیازمندان و اهدای ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان کم بضاعت را بخشی دیگر از اقدامات این نهاد در طی دو سال گذشته بر شمرد وافزود:سپاه جیرفت در قالب طرح کرامت به امور دیگری از قبیل اعزام بسیجیان جهت همکاری با پلیس در ایام نوروز ۱۴۰۲، برگزاری رزمایش فاطمیون ،اعزام گروه های جهادی در ایام اربعین حسینی به کشور عراق نیز پرداخته است.

    نسب امیری افزود: در ارتباط با محرومیت زدایی و توجه به مناطق محروم نیز اقدامات متعددی از جمله
    توزیع ۳۰ دستگاه کولر گازی با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، راه اندازی ۹ صندوق قرض الحسنه اشتغال زا، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان در شهرستان جیرفت با حضور سردار زهرایی و راه اندازی ۲۰ کارگاه  تولیدی و اشتغالزایی که در دوسال گذشته انجام گرفته است .

    نسب امیری در این آئین از استقلال جنوب کرمان به عنوان اقدامی ریشه ای در حل بسیاری از مشکلات یاد کرد واز سردار نظری خواست در این زمینه توجه ویژه ای صورت گیرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.