یکشنبه _ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9742 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله صورت گرفت:

    بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در جیرفت

    شناسه : 49435 19 اردیبهشت 1403 - 8:52 ارسال توسط :
    در سفر سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به جیرفت به مناسبت هفته بسیج؛ چندین طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در جیرفت
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان؛ صبح روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در سفر سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به جیرفت به مناسبت هفته بسیج؛ چندین طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی سپاه ثارالله در شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

    سردار نظری در افتتاح این طرح ها با اشاره به اهمیت اقدامات جهادی اظهار داشت: امروزه کشور ما در معرض جنگ ترکیبی قرار گرفته است لذا فعالیتهای جهادی می تواند در جهت رفع بسیاری از مشکلات راهگشا باشد و دراین عرصه جهادگران پیش قراولان و پرچمدران این میدانند.

    سردار نظری بسیج را نهادی برآمده از بطن توده های مردم توصیف کرد که توانسته است حلقه وصل مردم ومسوولین باشد.

    سردار نظری جایگاه سپاه ثارالله را درفعالیتهای جهادی ممتاز توصیف کرد واظهار داشت: با شکل گیری بسیج سازندگی و گروه های جهادی به همت پشتکار و اراده بسیجیان امروز در زمره قوی ترین قرارگاه های جهادی در کشور هستیم.

    وی با اشاره به سیره شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی ولایت مداری و مردم داری و مردم یاری را ازصفات بارز وی بر شمرد که باید در بعد توجه به مردم و رفع مشکلات آنها همیشه مورد توجه قرار گیرد.

    فرمانده سپاه ثارالله استان در خصوص اولویتهای استان اظهار داشت: در بررسی های انجام شده و طبقه بندی اولویتها به ترتیب تامین آب شرب، بهداشت وسلامت، مسکن و اشتغال در اولویت قرار گرفتند و لذا با تنش آبی که ایجاد شد روستاها شناسایی و تامین آب شرب انها در دستور کار قرار گرفت.

    نظری افزود: تنها تقریبا صد و هشتاد روستا را با کمک خیرین خصوصا حاج اکبر ابراهیمی آبرسانی کردیم.

    فرمانده سپاه ثارالله استان ،کرمان را دومین استان بعد از سیستان و بلوچستان در بعد ابرسانی ذکر کرد وگفت: در قالب طرح قرار گاه «مرد میدان » بیش از ۹ هزار و ۳٠٠ خانوار وجمعیتی بالغ بر ۳۸ هزار نفر در یک سال اخیر از آب شرب سالم بهره‌مند شدند.

    سردار نظری یکی دیگر از مصادیق کار جهادی این نهاد را زیرسازی و آسفالت ۱٠ راه روستایی و بیش از ۹۲ هزار متر مربع آسفالت ذکر کرد و‌گفت:این اقدامات نوعا در مناطقی بوده است که هیچ پیمانکاری حاضر به انجام آن نبوده است.
    وی همچنین ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی به کمک کمیته امداد را جهت مدد جویان این نهاد از جمله اقدامات انجام شده ذکر کرد.

     

     

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.