جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان؛

    ۳ کارمند منابع‌طبیعی جیرفت بازداشت شدند

    شناسه : 45421 23 آبان 1402 - 10:34 ارسال توسط :
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان خبر داد و گفت: «در این رابطه سه کارمند منابع‌طبیعی این شهرستان نیز بازداشت شدند».
    ۳ کارمند منابع‌طبیعی جیرفت بازداشت شدند
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از انهدام باند قاچاق چوب در جنوب کرمان خبر داد و گفت: «در این رابطه سه کارمند منابع‌طبیعی این شهرستان نیز بازداشت شدند».

    افشین صالحی توضیح داد: «یکی از معاونان اداره منابع‌طبیعی این شهرستان و دو نفر از کارمندان منابع‌طبیعی اداره کل جنوب استان کرمان ضمن تشکیل باند فساد رشا و ارتشا با همدستی دو نفر از اشخاص خارج از اداره مذکور، بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به قاچاق چوب به استان‌های شمالی کشور می‌کردند که با صدور دستورات قضایی محموله‌های قاچاق توقیف و متهمان دستگیر شدند».

    به گزارش ایرنا، وی ۲۲ آبان‌ماه در ادامه اظهار کرد: «تمام حساب‌های بانکی و مسائل مالی مرتبط با این تخلف شناسایی شده و تحت رصد بازپرسی شعبه دوم دادگاه جیرفت قرار گرفته و دستورات مقتضی نیز در این زمینه صادر شده است».

    وی تصریح کرد: «در برخورد با فساد مصمم هستیم و برخورد با مجرمان یقه سفید و فساد اداری اقتصادی برنامه اصلی دستگاه قضایی در شهرستان جیرفت است».

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: «همچنین متهمان دیگری نیز در موضوع فساد مذکور تحت تعقیب قرار گرفته و تحت رصد دادستانی هستند و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد».

    وی خاطرنشان کرد: «با هرگونه جرائم مالی که از سمت کارمندان دولت انجام می‌شود به نحوی که خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند با شدت برخورد قانونی خواهد شد».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.