یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • پس از ۱۲ سال کینه اتفاق افتاد؛

    گذشتن از قصاص به حرمت امام رضا(ع)

    شناسه : 42586 13 تیر 1402 - 13:15 ارسال توسط :
    هم زمان با دهه ولایت و امام و میلاد باسعادت امام هادی علیه السلام پس از ۱۲ سال خانواده مقتول از عدم اجرای حکم قصاص رضایت داد.
    گذشتن از قصاص به حرمت امام رضا(ع)
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ چند سالی است که وجود کانون های خدمت رضوی در استان ها ضمن ایجاد معنویت و حال و هوای امام رضایی سعی داشته تا همواره به محبین و عاشقان حضرت رضا علیهالسلام خدمت رسانی کند تا همه از سایه الطاف و مهربانی این آقای رئوف بهره مند شوند .

    کرمان پایتخت مقاومت و زادگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در ایام عید سعید غدیر و دهه ولایت به عطر معنویت امام هشتم و قدوم خادمیاران حرمش متبرک شده است تا یک اعدامی با وساطت خدام امام رضا(ع) از طناب‌ دار رهایی یابد.

    به گزارش آستان نیوز، محمدرضا احمدی مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که در محل بیت الزهرا موقوفه شهید حاج قاسم سلیمانی انجام شد خانواده یک جوان مقتول با وساطت خادمیاران رضوی از عدم اجرای حکم قصاص قاتل پس از ۱۲ سال رضایت دادند تا جوان به حرمت امام رضا و در پناه امام هشتم به آغوش گرم خانواده بازگردد.
    وی ادامه داد: با حضور خادمیاران رضوی و خانواده مقتول در بیت الزهرا و درجوار مقبره شهید گمنام مادر، برادر و خواهران مقتول با وساطت خادمیاران پس از ۱۲ سال به حرمت امام رضا علیه السلام از عدم اجرای حکم قصاص قاتل رضایت دادند.
    وی با بیان اینکه یک جوان زندانی به دلیل قتل غیرعمد پس از ۱۲ سال از طناب‌ دار رهایی یافت، گفت: اولیای دم با حضور و وساطت خادمان امام رضا(ع)، بدون دریافت یک ریال دیه از خون فرزند خود گذشتند و پرونده به سازش ختم شد.
    مسئول روابط عمومی کانون های خدمت رضوی استان کرمان با بیان اینکه دیدارهای زیاد و پیگیری خادمیاران رضوی کانون تخصصی حقوقی با خانواده مقتول منجر به رضایت خانواده شد ، افزود: با یاری خداوند و عنایت امام هشتم و رضایت خانواده مقتول و همچنین مشارکت ، شورای حل اختلاف و ستاد صبر کرمان این زندانی به زودی پس از انجام مراحل قانونی آزاد خواهد شد.

    به گفته احمدی در این مراسم با اهدای یک قطعه فرش متبرک حرم مطهررضوی از خانواده مقتول و همچنین دو نفراز خیرین صلح و سازش توسط مدیرکانون های خدمت رضوی استان کرمان تجلیل شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.