یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

    کمیسیون امنیت ملی حادثۀ کشته شدن ۵ سرباز در کرمان را پیگیری کنند

    شناسه : 46896 02 بهمن 1402 - 13:09 ارسال توسط :
    محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و راور و شهباز حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر، طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس، خواستار بررسی حادثۀ کشته شدن پنج سرباز در استان کرمان و ارائۀ گزارش نهایی این حادثه شدند.
    کمیسیون امنیت ملی حادثۀ کشته شدن ۵ سرباز در کرمان را پیگیری کنند
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در تذکری در جلسۀ علنی امروز دوشنبه دوم بهمن‌ماه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: «شهادت پنج سرباز در استان کرمان را که عصر روز گذشته اتفاق افتاد را تسلیت می‌گویم و برای خانوادۀ معزز این سربازان تقاضای صبر و شکیبایی از درگاه الهی دارم».

    وی در ادامه اظهار کرد: «از فرماندار کرمان و دستگاه‌های مرتبط انتظار می‌رود این موضوع را پیگیری کرده و گزارش نهایی را در این خصوص به مردم کرمان ارائه کنند. امیدوارم شاهد تکرار چنین حوادث تلخی در حوزۀ ماموریتی خود نباشید».

    به گزارش ایسنا، شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس نیز در تذکری شفاهی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: «تقاضا دارم به کمیسیون امنیت ملی ماموریت دهید تا حادثه‌ای که عصر روز گذشته در کرمان رخ داد و منجر به کشته شدن پنج سرباز شده است را پیگیری کنند. مردم کرمان در دو هفتۀ گذشته آسیب‌های روحی و روانی زیادی را متحمل شده‌اند. انتظار داریم این موضوع به صورت جدی دنبال شود».

    گفتنی است عصر یکشنبه اول بهمن‌ماه یک سرباز در آمادگاه ارتش در باغین کرمان زمانی که مشغول پاسداری از یگان بود، وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای که هنوز نامعلوم است اقدام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می‌کند.

    در اثر این تیراندازی پنج سرباز جان خود را از دست دادند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.