یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • کلاهبرداری ۶ میلیاردی ارز دیجیتال

    شناسه : 48299 25 اسفند 1402 - 11:43 ارسال توسط :
    جانشین پلیس فتا استان گفت: فردی که در پوشش ارز دیجیتال اقدام به سوء استفاده از هویت یک شهروند کرمانی و کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی کرده بود شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.
    کلاهبرداری ۶ میلیاردی ارز دیجیتال
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سرهنگ “عمار قهاری” جانشین پلیس فتا استان، اظهار داشت: با مراجعه یک شهروند کرمانی به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری از وی تحت عنوان کار در منزل از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال، مشخص شد این فرد مدتی قبل در شبکه های اجتماعی با شخصی که مدعی بوده در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا و توافق شده که با در اختیار قرار دادن پول کلان از طرف وی، شاکی در منزل خرید و فروش ارز را انجام و ماهیانه مبلغ ۱۰ میلیون تومان حقوق دریافت کند .

    سرهنگ قهاری در ادامه در خصوص شگرد این مجرم سایبری عنوان کرد: پس از اینکه کلاهبردار با این وعده، اعتماد قربانی را جلب و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارد مبالغی که از دیگران کلاهبرداری و به سرقت برده را به کیف پول الکترونیکی قربانی واریز و از آن طریق خرج می کند.

    وی بیان داشت: باتوجه به حساسیت پرونده، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت که با اقدامات تخصصی و بررسي‌هاي اوليه مستندات دیجیتال و انجام اقدامات تخصصي، فرد مورد نظر شناسایی و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

    سرهنگ قهاری خاطرنشان کرد: شهروندان فریب تبلیغاتی با عناوین دریافت کار در منزل از طریق خرید و فروش ارز دیجیتال، سود میلیاردی در معامله ارز دیجیتال، استخراج بدون دستگاه، درآمد میلیونی از استخراج بیت کوین و اجاره دستگاه های استخراج را نخورند و به هیچ عنوان شماره حساب بانکی و یا کیف پول الکترونیکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.