یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل برق شمال کرمان:

    کشف و ضبط ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان

    شناسه : 42694 18 تیر 1402 - 21:53 ارسال توسط :
    محمدسلیمانی با هشدار به استفاده کنندگان غیرمجاز از‌ دستگاههای رمز ارز ، گفت: هر گونه استفاده غیرمجاز از برق در دستگاههای ماینر توسط این شرکت به دقت رصد شده و با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.
    کشف و ضبط ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اعلام این خبر از مشترکین صنعت برق و اهالی کرمان و شهرستانهای تابعه خواست  موارد مشکوک استخراج غیرمجاز رمز ارز در نزدیکی منزل یا محل کار خود را از طریق درگاه اینترنتی شکایات توانیر ، بخش مربوط به ثبت رمز ارز غیرمجاز و یا با گزارش به مرکز اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و یا ۱۱۰  اعلام نمایند.

    به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، محمدسلیمانی با هشدار به استفاده کنندگان غیرمجاز از این دستگاهها ، گفت: هر گونه استفاده غیرمجاز از برق در دستگاههای ماینر توسط این شرکت به دقت رصد شده و با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

    وی ادامه داد: طبق مصوبات در پیک مصرف برق انشعاب متخلف به مدت سه ماه قطع و در صورت تکرار به مدت یکسال امکان قطع انشعاب وجود دارد ضمن اینکه کلیه هزینه های برق مصرفی و نیز خسارات وارده به شبکه برق با قیمتهای تمام شده انرژی محاسبه و اخذ می شود.

    وی همچنین اظهار داشت : تاکنون تعداد ۲۸۰۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در محدوده شرکت توزیع برق شمال استان کرمان کشف و ضبط شده است.

    سلیمانی بابیان اینکه استفاده کنندگان غیرمجاز یا افراد متخلف  پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد ، گفت:  در این روزهای گرم که مصرف برق بدلیل استفاده از سیستمهای سرمایشی بالا رفته و نیاز به همراهی مردم و مشترکین عزیز برای صرفه جویی برق جهت پایداری شبکه و گذر از روزهای اوج بار می باشد ، استفاده از این دستگاههای غیرمجاز و پرمصرف را اجحاف در حق مشترکین و منابع ملی برشمرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.