یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • با حضور نمایندگان برق شمال و جنوب استان؛

    کارگروه نظارت و پایش مصرف انرژی برق ادارات در استانداری تشکیل می شود

    شناسه : 26307 12 خرداد 1400 - 13:25 ارسال توسط :
    دکتر واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: کارگروه نظارت و پایش مصرف انرژی برق ادارات در استانداری تشکیل و با حضور نمایندگان شرکت های توزیع برق شمال و جنوب استان از عملکرد مدیریت مصرف سازمان ها و ادارات در پیک بار بازدیدخواهدشد.
    کارگروه نظارت و پایش مصرف انرژی برق ادارات در استانداری تشکیل می شود
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، حمیده واعظی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در بازدید ظهر امروز خود از مرکز دیسپاچینگ این شرکت، ضمن تقدیراز تلاش های کارکنان صنعت برق برای حفظ و پایداری شبکه و تامین برق پایدار در استان بر رعایت الگوی مصرف انرژی برق در سازمان ها و ادارات تاکید کرد.

    وی با اشاره به تاکید استاندار بر لزوم همکاری مردم و سازمان ها برای گذر از پیک بار گفت: از هفته آینده گروه نظارت استانداری از ادارات به صورت سرزده بازدید خواهد داشت و میزان همکاری در پیک بار ارزیابی خواهدشد.

    در این دیدار محمد سلیمانی ساردو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با تشکر از حمایت و پشتیبانی زینی وند استاندار کرمان بر مدیریت مصرف در پیک بار تابستان تاکید کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم نهایت همکاری را حداقل با خاموش کردن یک لامپ داشته باشند چرا که باید از همه امکانات برای کاهش مصرف برق استفاده کرد.

    وی بابیان اینکه تعدیل ساعات کار اداری کمک زیادی به پیک بار میکند اظهارداشت: سازمان ها و ادارات باید مصرف انرژی خود را تا ۵۰درصد مدت مشابه سال گذشته کاهش دهند .

    سلیمانی گفت: برق ادارات و سازمان ها که از حد مجاز مصرف عدول پیدا کنند قطع خواهد شد.

    وی عنوان کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم خلاءها را با مدیریت مصرف در بخش ادارات عمومی، صنایع، تجاری و حتی روشنایی معابر عمومی برطرف کنیم تا کمترین خاموشی را در تابستان داشته باشیم.

    انتهای پیام/ش

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.