یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • چهلمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان آغاز به کار کرد

    شناسه : 31812 17 بهمن 1400 - 9:31 ارسال توسط :
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: چهلمین جشنواره فیلم فجر در جنوب استان در شهرستان جیرفت آغاز به کار کرد.
    چهلمین جشنواره فیلم فجر در جنوب کرمان آغاز به کار کرد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان، حسین اسحاقی در این باره اظهارداشت: فیلم های چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به طور همزمان از ساعت ۱۷ روز جمعه ۱۵ بهمن ماه، در سینما شهید مداحی پور جیرفت با اکران دو فیلم در سه سانس با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز به کار کرد.

    وی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برای حفظ سلامت شهروندان و علاقه مندان اکران فیلم ها با ۳۰ درصد ظرفیت سالن انجام می پذیرد.

    اسحاقی برگزاری جشنواره فیلم فجر را فرصت مناسبی برای روحیه بخشی به مردم دانست و عنوان کرد: پس از دو سال تعطیلی بدلیل شیوع کرونا امسال فرصت مناسبی برای گسترش نشاط و شادابی عمومی در بین مردم می باشد.

    وی تصریح کرد: سینما شهید مداحی پور جیرفت به مدت یک هفته روزانه با پخش سه سانس(سانس اول ساعت۱۷، سانس دوم ساعت۱۹:۳۰ و سانس سوم ساعت ۲۱:۳۰) میزبان جشنواره فجر استانی جنوب کرمان می باشد.

    گفتنی است در اولین روز از اکران فیلم های دهه فجر، فیلم «خائن کشی» به کارگردانی مسعود کیمیایی سانس اول در ساعت ۱۷ و در سانس دوم «لایه های دروغ» به کارگردانی رامین سهراب در ساعت ۱۹:۳۰ و سانس سوم نیز فیلم «خائن کشی» در ساعت ۲۱:۳۰ اکران شد .

    علاقمندان برای تماشای فیلم های فجر می توانند در ساعت های مشخص شده به سینما سهید مداحی پور جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مراجعه و در همین مکان بصورت حضوری بلیط تهیه نمایند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.