یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • با هدف میزبانی از زائران پیاده‌روی اربعین حسینی؛

    پویش «نذر آب» آستان قدس رضوی آغاز شد

    شناسه : 35542 27 مرداد 1401 - 1:31 ارسال توسط :
    همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، آستان قدس رضوی پویش مردمی «نذر آب» برای زائران پیاده‌روی اربعین را با نام «سقای اربعین» آغاز کرد.
    پویش «نذر آب» آستان قدس رضوی آغاز شد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_  آستان قدس رضوی که همه ساله با برپایی مواکب عزاداری در نقاط مرزی و مسیر پیاده‌روی اربعین، در میزبانی از این زائران مشارکت داشته است، امسال نیز بستری را فراهم کرده تا عموم مردم و دلدادگان حسینی بتوانند در این میزبانی سهیم باشند.

    این بستر با راه‌اندازی پویش نذر آب به نام «سقای اربعین» فراهم شده و همه علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را تامین کنند تا توسط خادمان و خادمیاران حضرت رضا(ع) در این مراسم توزیع شود.

    به گزارش آستان نیوز، راه‌های پرداخت نذورات آب و امکان مشارکت در این میزبانی از چهار طریق فراهم شده و علاقه‌مندان می‌توانند نذورات خود برای خرید آب را از طریق پرداخت آنلاین در سایت nazr.razavi.ir، انجام دهند یا مبالغ خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۵۰۱۳۱۸ (به نام نذورات آستان قدس) واریز نمایند. همچنین امکان پرداخت از طریق اپلیکیشن رضوان (app.razavi.ir) و یا شماره‌گیری کد دستوری #۸* وجود دارد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.