یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • هشدار انتخاباتی دادستان کرمان؛

    هر گونه تجمع بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است

    شناسه : 50868 14 تیر 1403 - 14:41 ارسال توسط :
    دادستان کرمان بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تأکید و عنوان کرد: پس از اعلام نتایج، هر گونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است.
    هر گونه تجمع بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/دادستان کرمان در گفت‌وگویی رسانه‌ای، مشارکت حداکثری، سلامت و انتخاب اصلح را به ‌عنوان سه راهبرد اساسی برشمرد و ضمن دعوت از امت حزب الله و مردم همیشه در صحنه استان کرمان جهت شرکت در این انتخابات حساس بیان کرد: در این راستا همه دستگاه‌های اجرایی موظف به انجام وظایف خود و فراهم کردن زمینه‌ها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات سالم و پرشور هستند.

    مهدی بخشی تأکید کرد: تمامی عوامل اجرائی به همراه نهادهای نظارتی، امنیتی و ضابطین از ابتدای صبح و آغاز روند رأی‌گیری در شعب مختلف حضور می‌یابند و بر روند برگزاری انتخابات نظارت میدانی، تخصصی و دقیق خواهند داشت تا انتخاباتی در تراز انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

    این مقام عالی قضائی در استان بر عدم برگزاری تجمعات غیرقانونی توسط هواداران نامزدهای انتخاباتی تأکید و عنوان کرد: پس از اعلام نتایج، هر گونه تجمعی بدون اجازه شورای تأمین ممنوع است.

    دادستان کرمان به مردم، هواداران و اعضای ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری نیز توصیه کرد: ضمن تمکین به قانون از تهمت و تخریب نامزد مقابل خودداری کنند و موارد خلاف قانون و هر گونه موارد مشکوک امنیتی را به پلیس (١١٠) ، اداره اطلاعات (١١٣) و سازمان اطلاعات سپاه (١١۴) اطلاع دهند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.