یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9980 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل صمت جنوب کرمان خبر داد:

    نمایندگی نظام مهندسی معدن به زودی در جیرفت افتتاح می شود

    شناسه : 44242 30 شهریور 1402 - 9:27 ارسال توسط :
    مدیرکل صمت جنوب کرمان در دیدار رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمان از افتتاح نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب استان خبر داد.
    نمایندگی نظام مهندسی معدن به زودی در جیرفت افتتاح می شود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مسلم مروجی فرد در دیدار رئیس نظام مهندسی معدن استان کرمان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با اشاره به لزوم ایجاد نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب استان اظهار داشت: جنوب استان دارای فارغ التحصیلان زیادی در رشته های معدن و زمین شناسی است که متاسفانه برخی از آنان به دلیل بُعد فاصله با مرکز استان، چندان رغبتی برای عضویت در نظام مهندسی از خود نشان نداده اند که ایجاد نمایندگی می تواند این مشکل را رفع نماید.

    مروجی فرد افزود: ایجاد نمایندگی معدن در جنوب کرمان می تواند ضمن ایجاد اشتغال، تسهیل و تسریع در کار بهره برداران معادن، زمینه رشد و توسعه جنوب استان را فراهم نموده و باعث ایجاد تحولی در منطقه خواهد شد.

    مدیرکل صمت جنوب کرمان، افزود: برای سرعت بخشیدن به توسعه و پیشرفت جنوب استان و با پیگیری های متعدد به زودی نمایندگی نظام مهندسی معدن در جنوب کرمان افتتاح خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، وی فراهم بودن فضا و امکانات برای آموزش های مورد نیاز و ایجاد بستر مناسب برای بازدید از معادن و صنایع معدنی جنوب کرمان را فرصت مناسبی بر ارتقاء سطح علمی اعضای نظام مهندسی معدن دانست و بیان داشت: اداره کل صمت جنوب کرمان ضمن تجهیز دفتر نمایندگی، در همه ابعاد علمی، آموزشی و… برای تقویت نظام مهندسی و اعضای آن، آماده همکاری و حمایت است.

    لازم به ذکر است در پایان این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاون امور معادن اداره کل، رئیس نظام مهندسی معدن استان و نائب رئیس هیئت مدیره نظام مهندسی استان کرمان از محل دفتر نمایندگی نظام مهندسی معدن در جیرفت بازدید کرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.