یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

    نماز ظهر عاشورا به‌صورت متمرکز در کرمان برگزار نمی‌شود

    شناسه : 19197 09 شهریور 1399 - 10:33 ارسال توسط :
    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: «امسال در مراسم عزاداری، به دلیل اینکه طبق پروتکل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا، دسته‌روی و تجمع هیات‌ها را نداریم و هیات‌ها معمولا در ساعات صبح برنامه دارند، نماز ظهر عاشورا به صورت متمرکز برگزار نخواهد شد.
    نماز ظهر عاشورا به‌صورت متمرکز در کرمان برگزار نمی‌شود
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از ایسنا کرمان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی با تسلیت به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی، درباره‌ی نظارت بر رعایت شیوه‌‌نامه‌های بهداشتی در مراسم عزاداری سیدالشهداء علیه‌السلام اظهار کرد: «تیم‌های نظارتی ما به بسیاری از مناطق سر زده و مردم واقعا نسبت به رعایت شیوه‌نامه در روستاها و شهرها همت جدی داشته‌اند».

    وی افزود: «برخی تخلفات در شهرها و روستاهای استان گزارش شد که تذکر شفاهی و کتبی به این هیات‌ها داده و برخی نیز با ریش سفیدی مشکل‌شان حل شده و شاید با دو الی سه هیات در استان معضل داشته‌ایم».

    مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: «بنا به اعلام مسئولان، ۸۵ درصد موارد بهداشتی رعایت شده و مردم دغدغه جدی داشتند هرچند شیوه‌نامه هم بسیار سختگیرانه بود».


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.