چهارشنبه _ ۱۳ تیر ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9950 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • موج سواری بی سابقه در تبلیغات ریاست جمهوری

    شناسه : 50442 28 خرداد 1403 - 1:01 ارسال توسط :
    هفته نامه گلدشت روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه۱۴۰۳ تیتر یک خود را به مطلبی تحت عنوان "موج سواری بی سابقه در تبلیغات ریاست جمهوری اختصاص داد که در بخشی از آن آمده است"انگشت روی نقاط ضعف جامعه گذاشتن و مطالبات عمومی مردم را بدون ارائه راهکار فریاد نمودن تنها روشی است که در عرصه تبلیغات هم اکنون خودنمایی می کند".
    موج سواری بی سابقه در تبلیغات ریاست جمهوری
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان؛ هفته نامه گلدشت روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه۱۴۰۳ تیتر یک خود را به مطلبی تحت عنوان “موج سواری بی سابقه در تبلیغات ریاست جمهوری اختصاص داد که در ادامه می خوانید.

    *موج سواری بی سابقه در تبلیغات ریاست جمهوری*

    ✍️️عبدالرؤوف: وقوع اتفاقات ناگهانی در کشور وضرورت برگزاری انتخاباتی سریع واورژانسی ؛ نگاه نامزدهای این عرصه را به استمداد از فضای مجازی و دنیای پرقدرت رسانه معطوف داشت‌.به گونه ای که می توان گفت هم اکنون رسانه صحنه گردان این رخداد سیاسی است.

    انگها، برچسب ها، تحلیلها و قضاوت های صواب وناصواب، بعضا بیان حق برای اراده باطل به گونه ای در هم در آمیخته است که در مدت باقیمانده امکان تبیین عمیق و راهبردی سیاستهای رئیس قوه مجریه و ترسیم خط مشئ نجات دهنده کشور و تفهیم آن به افکار عمومی را عملا سلب نموده است.

    لذا انگشت روی نقاط ضعف جامعه گذاشتن و مطالبات عمومی مردم را بدون ارائه راهکار فریاد نمودن تنها روشی است که در عرصه این تبلیغات هم اکنون خودنمایی می کند.

    همگان می دانند در طول عمر انقلاب، بودند افرادی از چپ و راست در راس قوه مجریه و منافذ کلیدی کشور که بسی شعارها دادند و نه تنها راهگشا و عملی نبود بلکه به عکس آن تبدیل شد. از شعار رفع محرومیت تا بهبود ارزش پول ملی تا مسکن و رفاه عمومی، بهبود مناسبات با دنیا، ایجاد رونق اقتصادی، سرعت دادن به اقتصاد کشور و ده ها مورد وعده های بی حاصل که در صحنه عمل لنگ وابتر باقی ماند.

    حال اگر کسی می گوید با طرح صیانت مخالف است آیا فردا در کسوت رئیس قوه مجریه می تواند مبلّغ حجاب اختیاری باشد؟ آیا کسی که وعده رفع فیلترینگ می دهد عملا در موضع رئیس جمهور می تواند چنین دستوری صادر کند؟

    آیا کسی که روابط با سایر کشورها حتی آمریکا واسرائیل را با شعار حفظ استقلال و منافع ملی جایز می داند فردا وزیر امور خارجه اش می تواند راسا چنین خط مشی را دنبال کرده به شاکله سیاستهای قبلی پشت پا زده وطرحی نو در اندازد؟

    لذا هر چند موج سواریها و گسترش شعارهای جذاب می تواند رای آوری داشته و آرا خاکستری را جذب و تنور انتخابات را گرم و حتی به موفقیت در رقابت انتخابات منتهی شود اما یارای تغییر سیاستهای مسلّم و قطعی نهادینه شده در کشور را نخواهد داشت و عبور و تخطی از آن میسر نخواهد بود.

    به نظر می رسد راه پیشرفت و نجات کشور از بحرانها کنار گذاشتن اختلافات، ترک نزاع بر سر تصاحب قدرت ،پالایش مدیران تکراری و ناکارامد، به میدان آوردن نیروهای کاربلد و مومن و‌ بازنگری در خلاء هاي قانوني و مآلا تن دادن به اراده اکثریت است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.