چهارشنبه _ ۱۳ تیر ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9950 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان خبر داد: 

    مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز

    شناسه : 50094 13 خرداد 1403 - 15:24 ارسال توسط :
     مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی شهرداری کرمان، از مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از برخورد یک بیل مکانیکی با لوله گاز، خبر داد.
    مهار آتش‌سوزی گسترده ناشی از برخورد بیل مکانیکی با لوله گاز
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان از اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی ابراهیم بابایی، گفت: بامداد امروز، ١٣ خردادماه، در پی تماس شهروندان با سامانه «۱۲۵» مبنی بر وقوع یک آتش‌سوزی گسترده در خیابان «میرزا کوچک‌خان»، گروه‌های اطفای حریق و امداد‌ونجات از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

    وی علت این آتش‌سوزی را برخورد یک بیل مکانیکی با لوله گاز شهری در حین حفاری و نشت شدید گاز، اعلام و خاطرنشان کرد: این حادثه به یک دستگاه کامیون، خسارت زیادی وارد کرد و می‌توانست یک باب نمایشگاه اتومبیل نزدیک به محل حادثه را دچار آتش‌سوزی شدید کند که با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

    بابایی ادامه داد: با حضور عوامل اتفاقات شرکت گاز، جریان گاز شهری در این محل قطع شد و آتش‌نشانان نیز، با ایمن‌سازی محل انفجار برای جلوگیری از حوادث احتمالی دیگر، اقدام به کنترل حریق سهمگین ناشی از نشت گاز کردند.

    وی در پایان به سازمان‌ها و نهادهای حفار توصیه کرد: در صورت حفاری در شهر با شهرداری کرمان  به عنوان متولی امور زیربنایی شهر هماهنگی‌های لازم انجام دهند تا از این نوع حوادث و حوادث احتمالی دیگر، پیش‌گیری شود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.