یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9980 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیر امور دیسپاچینگ برق شمال استان اعلام کرد:

    مردم کرمان در روزهای آینده منتظر قطع برق باشند| جدول خاموشی ها به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود| احتمال خاموشی های گسترده در کشور وجود دارد

    شناسه : 27200 15 تیر 1400 - 14:58 ارسال توسط :
    مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان افزایش دمای هوای روزهای اخیر را دلیل خاموشی ها عنوان کرد و گفت: در هفته آینده مردم کرمان نیز منتظر خاموشی‌های گسترده باشند.
    مردم کرمان در روزهای آینده منتظر قطع برق باشند| جدول خاموشی ها به صورت روزانه اطلاع رسانی می شود| احتمال خاموشی های گسترده در کشور وجود دارد
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اشاره به خاموشیهای چند روز اخیر در سطح شهر کرمان گفت: جدول خاموشی ها از طریق سایت شرکت به نشانی www.nked.co.ir و اپلیکیشن برق من به صورت روزانه اطلاع رسانی میشود.

    حسین علیزاده بابیان اینکه خاموشی ها و قطع برق مناطق به صورت چرخشی انجام می شود، گفت:در حال حاضر جدول کامل خاموشی های مقطعی برق در مناطق مختلف شهر به صورت گروه بندی و آدرس در سایت شرکت گذاشته شده است.

    وی‌ افزایش دمای هوای روزهای اخیر را دلیل خاموشی ها عنوان کرد و گفت: در هفته آینده مردم کرمان نیز منتظر خاموشی‌های گسترده باشند.

    علیزاده با عذرخواهی از مشترکان به دلیل بروز خاموشی های اخیر، تصریح کرد:در صورتی که رله های فرکانسی به درستی عمل نکنند، شاهد خاموشی گسترده ای در کشور خواهیم بود.

    وی گفت: متاسفانه در سال جاری یعنی ۱۴۰۰ نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش مصرف داشته ایم که یک رشد بسیار زیاد و بی رویه است و دلیل آن می تواند ارزهای دیجیتالی باشد که به صورت غیر مجاز مورد استفاده قرار می گیرد و متاسفانه رو به رشد است و مصرف برق بسیار بالایی دارند.

    مدیر امور دیسپاچینگ و فوریت های برق شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان، گرمی هوا و کم بارشی در فصل زمستان را از دیگر دلایل خاموشی های اخیر برشمرد و افزود: متاسفانه اخیرا به دلیل گرمی هوا، رشد مصرف از ۶ درصد به بالای ۲۰ رسیده است و اینکه در فصل زمستان به دلیل کم بارشی عملا برخی از نیروگاه های آبی را در مدار نداریم و این امر منجر شده تا برق کمتری تولید شود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.