یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • ماه محرم و حال خوش دستگیری از مستمندان

    شناسه : 18990 06 شهریور 1399 - 12:27 ارسال توسط :
    پدرومادرش را سالها پیش از دست داده و از همسرش که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشته، بعد از از سر گذراندن سختی های فروان به تازگی جدا شده و با تنها فرزندش که دختر زیبا و دوستداشتنی است گذران عمر می کند...
    ماه محرم و حال خوش دستگیری از مستمندان
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان-فهیمه رئیسی نژاد:

    پدرومادرش را سالها پیش از دست داده و از همسرش که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی داشته، بعد از از سر گذراندن سختی های فروان به تازگی جدا شده و با تنها فرزندش که دختر زیبا و دوستداشتنی است گذران عمر می کند.

    برای تامین مایحتاج زندگی اش کارهای شرافتمندانه ی زیادی از جمله کار در زمین کشاورزی و تالار پذیرایی انجام داده و می دانم چقدر آبرودار است.

    وقتی با او تماس گرفتیم خیلی سریع به همراه سارای کوچکش(نام مستعار) درمرکز حاضرشد؛ سبد کالا را که تحویلش دادیم خوشحال شد و تشکر کرد.
    گوشت گوسفندی را که در بین اقلام دید برای لحظاتی خیره نگاه کرد و اشک از چشمانش جاری شد.
    سارا با چشم هایی معصوم به مادرش زل زده بود و بغض و نگرانی در نگاه کودکانه اش موج می زد .

    دخترک را به بهانه ایی از اتاق بیرون بردم و با کاغذ و یک بسته ی مداد رنگی برای ساعتی به همکارم سپردم.

    با یک لیوان آب، به اتاق برگشتم و با لبخندی آن را به دستش دادم. اشکهایش را پاک کرد و گفت: باورم نمی شود که خدا هنوز هم مارا فراموش نکرده است.

    همسن و سال بودن اجازه می داد که راحت تر با هم صحبت کنیم. لیوان آب را سرکشید و سر درد و دل را باز کرد و گفت: سارا دیشب با گریه تقاضای قورمه سبزی کرد و آنقدر اشک ریخت تا خوابش برد و من تا ساعت ها بعد بیدار ماندم و از خدا گلایه کردم.
    گفت که دیشب با پروردگارش بخاطر اشک های دخترک معصومش و شرمندگی پیش او قهر کرده و با دلخوری خوابیده است اما حالا بیشتر از دریافت بسته ی سبد کالا از اینکه خداوند فراموشش نکرده خوشحال است.

    و چقدر زیادند نیازمندانی که چشمشان به دستگیری و یاری من و شماست….
    حالا که در ماه محرم، ماه شهادت امام حسین (ع) قرار داریم و عزادار امام شهیدمان هستیم؛ بی شک فرصتی فراهم شده تا با الگو گرفتن از امامان بزرگوارمان دستگیر و گره گشای مستمندان باشیم.

    ماه محرم امسال هم که بدلیل شیوع کرونا بسیار متفاوت از سالهای قبل است و نه خبری از توزیع نذری به شیوه قبل است نه حتی مراسم عزاداری حال و هوای محرم های دیگر دارد اما می شود نذورات خود را به طرق دیگر به دست افراد مستحق رساند که درصورتی تمایل داشته باشید تا نذورات نقدی و غیرنقدی شما به دست نیازمندان برسد؛ “موسسه نیکوکاری بانی مهر” حامی کودکان و نوجوانان بی سرپرست با همکاری “مرکز مددکاری حضرت ثامن الائمه (ع) ” آماده دریافت نذورات شما و توزیع آن بین فرزندان مقیم خانه دخترانه حضرت ثامن الائمه (ع) و ۲۱۴ خانواده بی بضاعت و آبرومند تحت پوشش این مرکز می باشد.

    امیدواریم با مشارکت شما بتوانیم گامی اثر بخش برای نیازمندان واقعی برداریم و در این روزهایی که مشکلات اقتصادی بیداد میکند با همراهی و همدلی کنارشان باشیم.

    آدرس:جیرفت بلوارجانبازان-نرسیده به چهارراه مصلی

    شماره کارت جهت واریز نذورات:

    ۸۰۲۵_۹۹۹۳_۹۹۱۸_۶۰۳۷ نزد بانک ملی و به نام موسسه ی نیکوکاری بانی مهر

    شماره تماس جهت هماهنگی بیشر: ۰۳۴۴۳۳۱۱۰۳۹


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.