جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس کل دادگستری کرمان:

    فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی تا اعلام نتایج نهایی آرا رصد می‌شود

    شناسه : 50464 28 خرداد 1403 - 10:42 ارسال توسط :
    حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی تاکید کرد: «تا پایان اعلام نتایج نهایی آراء، فعالیت ستادهای استانی مستمراً مورد رصد دادستان‌ها قرار خواد داشت و تذکرات و هشدارهای لازم و قانونی به‌موقع به آنان داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف و جرم، برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت».
    فعالیت‌ ستادهای انتخاباتی تا اعلام نتایج نهایی آرا رصد می‌شود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رئیس کل دادگستری استان کرمان از تشکیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان خبر داد و گفت: «در این رابطه شعب ویژۀ رسیدگی‌کننده به جرایم و تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری در دادگستری استان تشکیل شده است».

    حجتالاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی تاکید کرد: «تا پایان اعلام نتایج نهایی آراء، فعالیت ستادهای استانی مستمراً مورد رصد دادستان‌ها قرار خواد داشت و تذکرات و هشدارهای لازم و قانونی به‌موقع به آنان داده می‌شود و در صورت تکرار تخلف و جرم، برخورد قانونی لازم صورت خواهد پذیرفت».

    به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، وی در اولین جلسۀ ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمان بر برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و رقابتی تاکید کرد و یادآور شد: «دستگاه قضایی در کنار دستگاه‌های نظارتی و هیات نظارت بر انتخابات، فعالیتها و اقدامات روسای ستادهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها را رصد خواهند کرد و یقینا حاکمیت از همایش‌های تبلیغاتی مجاز و اجتماعات قانونی طرفداران نامزدها، درچارچوب قانون حمایت می‌کند».

    حمیدی اظهار کرد: «۳ کارگروه ذیل ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان تشکیل شده است که عبارتند از کارگروه پیگیری گزارشات واصله، رصد و پایش فضای مجازی و آموزش ضابطین».

    وی با تاکید بر اینکه تمرکز این ستاد پیشگیری از وقوع جرم است گفت: «در این ستاد دنبال مچ‌گیری از کاندیدا یا مسئولان ستاد انتخاباتی نیستیم، ما موظف به نظارت بر اجرای مر قانون انتخابات هستیم و زمینۀ مناسب جهت برگزاری انتخابات پرشور در استان فراهم است».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.