یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در ستاد اربعین استان مطرح شد؛

    عدم همکاری شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین کرمانی

    شناسه : 35937 23 شهریور 1401 - 11:20 ارسال توسط :
    مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان این‌که آمادگی فرودگاه‌های استان را برای اعزام زائران اربعین به دستگاه‌ها و شرکت‌های مربوطه اعلام کردیم، گفت: «مقرر شده شرکت‌های هواپیمایی ماهان و معراج، برنامه‌هایی درخصوص اعزام زائران اربعین در استان داشته باشند که متاسفانه هر دو شرکت به دلیل نقص فنی و عدم آمادگی ناوگان، این پروازها را برقرار نکردند».
    عدم همکاری شرکت‌های هواپیمایی برای انتقال زائران اربعین کرمانی
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان با بیان این‌که آمادگی فرودگاه‌های استان را برای اعزام زائران اربعین به دستگاه‌ها و شرکت‌های مربوطه اعلام کردیم، گفت: «مقرر شده شرکت‌های هواپیمایی ماهان و معراج، برنامه‌هایی درخصوص اعزام زائران اربعین در استان داشته باشند که متاسفانه هر دو شرکت به دلیل نقص فنی و عدم آمادگی ناوگان، این پروازها را برقرار نکردند».

    علی جزینی‌زاده در ستاد اربعین استان کرمان با بیان این‌که در استان‌های دیگر این پروازها انجام شده، افزود: «مراتب اعتراض به شرکت هواپیمایی ماهان اعلام شده است».

    به گزارش ایسنا کرمان، مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین استان کرمان نیز در این جلسه خواستار برخورد با شرکت‌های هواپیمایی به علت عدم همکاری با استان کرمان شد.

    فتحی خطاب به استاندار کرمان گفت: «باید اتفاق جدیدی در این زمینه در استان رقم بزنیم و با تعارف تکه پاره کردن این مشکل حل نمی‌شود و لازم است تصمیم جدی در این زمینه بگیرید».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.