یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9980 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • ضرورت تثبیت مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت

    شناسه : 39633 02 اسفند 1401 - 23:40 ارسال توسط :
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بر ضرورت ثتبیت مالکیت اراضی فرودگاه این شهرستان تاکید کرد و گفت: فرودگاه یکی از زیرساخت های مهم جنوب استان است و رشد و توسعه آن باعث پیشرفت و توسعه منطقه می شود.
    ضرورت تثبیت مالکیت اراضی فرودگاه جیرفت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان_ افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت در دیدار مدیر و کارکنان فرودگاه جیرفت بر ضرورت پیش بینی امکانات و فراهم کردن شرایط لازم برای فرود انواع هواپیما‌های بزرگ در این فرودگاه تاکید کرد و گفت:باتوجه به اینکه جنوب استان به عنوان یکی از قطب های کشاورزی در کشور مطرح است تمامی مسئولان ذی ربط بایستی برای ارتقاء و توسعه زیر ساخت های لازم برای صنعت حمل ونقل در جنوب استان به صورت عملی پای کار بیایند.

    وی در ادامه ضمن تبیین برنامه های دستگاه قضایی جیرفت در بحث جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و رفع تداخلات، گفت: دادستانی به عنوان مدعی العموم،اقدامات لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی پیش روی این فرودگاه را پیگیری می کند.

    این مقام قضایی تصریح کرد: موضوع آزادسازی مقداری از اراضی فرودگاه شهرستان جیرفت که توسط شرکت احیای اراضی زیر سد تصرف شده، در دستور کار دادستانی قرار دارد.

    وی به نقش اساسی بخش حمل ‌و نقل در اقتصاد کشور اشاره کرد و افزود: توسعه صنعت حمل‌ و نقل اثر مستقیمی به عنوان یک فعالیت اقتصادی بر رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌گذارد و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده سهم مهمی در تقویت صنعت گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی دارد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.