یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس کل دادگستری استان کرمان خبر داد:

    صدور کیفرخواست برای ۲۵ پرونده اغتشاشات اخیر در استان کرمان

    شناسه : 37075 04 آبان 1401 - 21:08 ارسال توسط :
    رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در حال حاضر ۲۵ فقره پرونده مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در استان با صدور کیفرخواست از دادسراها به دادگاه‌ها ارسال شده است و این پرونده‌ها در دست رسیدگی هستند.
    صدور کیفرخواست برای ۲۵ پرونده اغتشاشات اخیر در استان کرمان
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران درباره پرونده‌های اغتشاشات اخیر در استان کرمان اظهار داشت: سیاست‌های قوه قضائیه برای تفکیک مجرمان اعمال شده و افرادی که نیاز بوده پس از ارشاد و معاضدت آزاد شوند، آزاد شده‌اند.

    وی خاطرنشان کرد: تسریع در رسیدگی و صدور احکام و اجرای سریع احکام متناسب مورد تاکید ریاست قوه قضائیه بوده است که این مهم همواره مد نظر قرار دارد.

    رئیس کل دادگستری استان کرمان، با بیان اینکه رسیدگی‌ها با سرعت و دقت و احکام صادره متناسب با نوع جرم افراد است، گفت: در حال حاضر ۲۵ فقره پرونده مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در استان کرمان با صدور کیفرخواست از دادسراها به دادگاه‌ها ارسال شده است و این پرونده‌ها در دست رسیدگی هستند.

    وی یادآور شد: اگر بتوانیم جلسات دادگاه را علنی تشکیل دهیم با تشخیص قاضی رسیدگی کننده، این جلسات با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

    حمیدی افزود: این پرونده‌ها به نحوی مدیریت می‌شود که سرعت و دقت در رسیدگی به پرونده‌ها و عناوین مجرمانه لحاظ شود و خسارت‌های وارده به اموال عمومی، بیت‌المال و اموال خصوصی نیز رسیدگی شود و در احکام قضایی مورد حکم قرار گیرد که در مرحله اجرای احکام بتوان این خسارت‌ها را از این افراد دریافت کرد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.