چهارشنبه _ ۱۳ تیر ۱۴۰۳
چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ 27 ذو الحجة 1445 Wednesday, 3 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9950 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • صدور بیش از ۴۰۰ گواهی مهارت در آزمون های جامع و ادواری جنوب کرمان

    شناسه : 50758 10 تیر 1403 - 17:58 ارسال توسط :
    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: در چهل و سومین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع در سال تحصیلی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ فرهنگ وهنر جنوب کرمان424 گواهی مهارت صادر شد.
    صدور بیش از ۴۰۰ گواهی مهارت در آزمون های جامع و ادواری جنوب کرمان
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی با بیان اینکه آزمون جامع و ادواری در سال طی سه مرحله برگزار می شود، اظهارداشت: در جنوب کرمان نیز همزمان با سراسر کشور آزمون های جامع و ادواری برگزار و در پایان گواهی صادر می شود.

    وی با بیان اینکه ۳۳۰ گواهی مربوط به آزمون جامع و ۹۴ گواهی مربوط به آزمون ادواری در جنوب کرمان صادر شد، اظهارداشت: تمامی مراحل این آزمون‌ها از زمان ثبت‌نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه‌ها به صورت سامانه‌ای و هوشمند است و نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی honarazmoon.ir اعلام می شود.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: این گواهی ها در رشته های گرافیک رایانه ای، تصویر برداری و طراحی مد و لباس برای کسانی که نمره قبولی دریافت کردند صادر شده است.

    وی هدف از برگزاری این آزمون ها را إرتقا سطح سنجش و توان هنرجویان دانست و عنوان کرد: هنرجویان پس از کسب نمرات لازم درآزمون، گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند که این گواهینامه بیانگر صلاحیت مهارتی فرد بر اساس استاندارد‌های قید شده برای ارائه به آموزش و پرورش جهت دریافت دیپلم است.

    حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه آزمون های استاندارد مهارتی بخش فرهنگ و هنر در توسعه و رشد جامعه نقش اساسی دارند، گفت: همچنین این آزمون ها با هدف فراگیر شدن آموزش های مهارتی، ارتقاء سطح آموزش های هنری و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر و… برگزار می شوند.

    وی خاطرنشان کرد: آزمون های جامع، شامل هنرجویانی می شود که در مراکز مهارت آموزی ، یکی از مهارت های هنری لازم را فراگرفته اند و آزمون های ادواری، شامل هنرجویانی می شود که به شکل خودآموخته و بدون حضور در کلاس، در یکی از رشته های مهارتی بخش فرهنگ وهنر مهارت کسب نموده اند این هنرجویان پس از شرکت در آزمون و قبولی در هردوبخش تئوری و عملی می توانند مدارک قابل تأیید آموزش و پرورش را دریافت کنند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.