جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • شکایت قالیباف از سه روزنامه‌نگار و یک نماینده مجلس

    شناسه : 18465 23 مرداد 1399 - 22:52 ارسال توسط :
    شنیده ایم درپی انتشار اظهارات میرسلیم در خصوص ارائه پرونده ای که وی آن را رشوه ۶۵ میلیاردی شهرداری تهران در زمان قالیباف به قوه قضاییه نامیده است؛اکنون شنیده می شود آقای قالیباف رییس مجلس از یک نماینده و سه خبرنگار دراین خصوص شکایت کرده است.
    شکایت قالیباف از سه روزنامه‌نگار و یک نماینده مجلس
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان/ شنیده ایم:

    شنیده ایم درپی انتشار اظهارات میرسلیم درخصوص ارائه پرونده ای که وی آن را رشوه ۶۵ میلیاردی شهرداری تهران در زمان قالیباف نامیده است به قوه قضاییه، اکنون شنیده می شود آقای قالیباف رییس مجلس از یک نماینده و سه خبرنگار دراین خصوص شکایت کرده است.
    هرچند در هویت این نماینده و خبرنگاران چیزی عنوان نشده اما برخی منابع آگاه می گویند: این افراد یکی آقای میر سلیم است و سه خبر نگار هم عبارتند از; یاشار سلطانی، صدرا محقق و وحید اشتری.
    درهمین ارتباط علیرضا شریفی، مدیرکل روابط عمومی مجلس، شب گذشته، ۲۲ مرداد، در توئیتی سکوت در برابر تخریب جایگاه مجلس را «جفا به رأی مردم» عنوان کرد و نوشت: «نباید با تابلوی روزنامه‌نگاری، عدالتخواهی و یا نمایندگی، خود را از پی‌گیری قضاییِ تهمت مصون بدانند.»


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    دیدگاهها بسته است.