یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • شنیده ایم

    شایعه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه سفر رئیس جمهور به کرج

    شناسه : 32933 21 فروردین 1401 - 15:07 ارسال توسط :
    شنیده ایم همزمان با سفر ابراهیم رئیسی به کرج، تصویر نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن شهرداری این شهر درخواست ۸۰۰ میلیون تومان بودجه از شورای شهر کرده است.
    شایعه ۸۰۰ میلیون تومان هزینه سفر رئیس جمهور به کرج
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ شنیده ایم همزمان با سفر ابراهیم رئیسی به کرج، تصویر نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن شهرداری این شهر درخواست ۸۰۰ میلیون تومان بودجه از شورای شهر کرده است.
    در این نامه که تاریخ آن به ۱۲ فروردین که تعطیل رسمی در ایران است برمی‌گردد؛ شهردار کرج از رئیس شورای شهر خواسته است مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان تحت عنوان «کمک به بخش عمومی» به منظور «هزینه‌های استقبال» از رئیس جمهور اختصاص دهد.

    تصویر این نامه همزمان با سفر آقای رئیسی به استان البرز در روز پنج‌شنبه، ۱۸ فروردین، منتشر شد.

    در واکنش به انتشار علنی این نامه، آقای رئیسی در جلسه‌ای که مقامات استان البرز در شامگاه پنج‌شنبه داشتند در مورد پخش این نامه چنین توضیح داد که «با مترو به کرج رفته و برای افطار هم مهمان خوابگاه دانشجویی دانشگاه خوارزمی بوده است».

    رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز بی‌اطلاعی از تخصیص این بودجه واکنش نشان داده وگفته است : «به نام ما و به کام دیگران نشود.»

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.