یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • با فراهم شدن شرایط توسط صمت جنوب کرمان محقق شد؛

    رقابت شرکت های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان

    شناسه : 46144 22 آذر 1402 - 9:03 ارسال توسط :
    مسلم مروجی فرد اظهار داشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تامین زیر ساخت ها و فراهم نمودن شرایط ورود سرمایه گذاران و تسهیل در روند سرمایه گذاری، باعث استقبال شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان شده است.
    رقابت شرکت های بزرگ کشور برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت پایا خبر داد و گفت: اداره کل صمت جنوب کرمان با تامین زیر ساخت ها و فراهم نمودن شرایط ورود سرمایه گذاران و تسهیل در روند سرمایه گذاری، باعث استقبال شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در جنوب کرمان شده است.

    وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت پایا گفت: شرکت پایا از شرکت‌های بزرگی نظیر فولاد مبارکه، گل گهر و فولاد خوزستان و سایر شرکت های بزرگ کشور برای اکتشاف و سرمایه گذاری در کشور تشکیل شده است.

    مسلم مروجی فرد افزود: با توجه به توانمندی و توانایی این شرکت، یک پهنه معدنی و ۵ پروانه اکتشاف را در جنوب کرمان در اختیار گرفته است.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل صمت جنوب کرمان، وی بیان داشت: در جلسه با مدیرعامل این شرکت، مقرر شد پس از برگزاری نشست مشترکی در جنوب کرمان، دستگاهای اکتشافی این شرکت در منطقه استقرار یابد تا فعالیت خود را در حوزه معدن در منطقه آغاز نمایند.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان تاکید کرد: توجه و نگاه ویژه ای که دولت به جنوب کرمان دارد؛ در این منطقه به زودی شاهد تحولات عظیمی در حوزه معادن و صنایع معدنی خواهیم بود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.