یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس ستاد انتخابات استان اعلام کرد:

    رقابت انتخاباتی ۳۵۴ کاندیدای مجلس در استان کرمان/ احتمال تغییر در تعداد وجود دارد

    شناسه : 47638 03 اسفند 1402 - 9:37 ارسال توسط :
    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: طبق آخرین آمار سامانه ستاد انتخابات ۳۵۴ کاندید مجلس شورای اسلامی در استان کرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.
    رقابت انتخاباتی ۳۵۴ کاندیدای مجلس در استان کرمان/ احتمال تغییر در تعداد وجود دارد
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ رحمان جلالی دوم اسفندماه در ستاد انتخابات استان کرمان اظهار کرد: ۳۹۴ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان از شورای نگهبان‌ تأیید صلاحیت گرفتند که ۴۰ نفر انصراف دادند.

    وی افزود: تا ۷۲ ساعت قبل از آغاز رسمی رای‌گیری، کاندیداها می‌توانند انصراف خود را از رقابت اعلام کنند و بنابراین احتمال تغییر در تعداد ۳۵۴ نفر وجود دارد.

    جلالی تصریح کرد: در مجموع ۶۷.۷ درصد کاندیدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تایید صلاحیت شده‌اند.

    معاون استاندار کرمان تعداد واجدان شرایط رای در استان کرمان را دو میلیون و ۳۱۹ هزار و ۵۳۵ نفر اعلام کرد و ادامه داد: یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۳۰۷ نفر از این افراد مرد و یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۲۲۸ نفر زن است.

    وی تعداد رای‌اولی‌های استان کرمان را هم ۱۲۲ هزار و ۱۱۰ نفر اعلام کرد.

    همچنین حسین موسی‌علی دبیر ستاد انتخابات استان کرمان در این جلسه از ۱۰ مورد تغییر حوزه انتخابیه و ۴۰ مورد انصرافی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از استان خبر داد.

    وی گفت: تغییر حوزه‌های کاندیداها شامل چهار نفر از تهران به کرمان (سه نفر حوزه انتخابیه کرمان و راور و یک نفر حوزه انتخابیه شهربابک)، سه نفر کرمان به سایر استان‌ها (دو نفر تهران و یک نفر بندرعباس)، دو نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه به کرمان و راور و یک نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان به کرمان و راور است.

    به گزارش ایسنا دبیر ستاد انتخابات استان کرمان افزود: توزیع تعرفه‌ها از اول اسفند آغاز شده و به فرمانداران تاکید کردیم که توزیع تعرفه در شعب اخذ رای متناسب با دوره قبل باشد تا با کمبود مواجه نشویم.

     

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.