جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دادستان جیرفت خبر داد:

    راه اندازی کلینیک قضایی در جیرفت

    شناسه : 42317 26 خرداد 1402 - 10:30 ارسال توسط :
    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: کلینیک قضایی با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص حقوقی کانون بسیج حقوقدانان دادگستری به زودی در شهرستان جیرفت راه اندازی می شود.
    راه اندازی کلینیک قضایی در جیرفت
    پ
    پ

    گلدشت کرمان_ افشین صالحی نژاد در نشست تعاملی با رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ضمن تشکر از حمایت سرهنگ رفیعی از کانون بسیج حقوقدانان شهرستان جیرفت، گفت: ظرفیت نیروهای انقلابی، بسیجی ، متعهد و متخصص بسیج حقوقدانان در شهرستان جیرفت و جنوب استان آماده خدمت رسانی در عرصه های مورد نیاز در راستای رفع موانع و مسائل نظام حقوقی استان است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

    این مقام قضایی اظهار داشت: طرح های ابتکاری زیادی در دستور کار بسیج حقوقدانان دادگستری جیرفت است که از جمله آن می توان به طرح کلینیک قضایی اشاره کرد زیرا با دائر بودن رشته‌های مختلف مرتبط با حقوق در دانشگاه های شهرستان جیرفت، ظرفیت بسیار خوبی از نیروی انسانی وجود دارد.

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: کمیته صلح و سازش دادگستری نیز در مساجد شهرستان با حضور ائمه جماعات مساجد، فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج، معتمدین محل و حقوقدانان در چند مسجد شهرستان جیرفت به صورت آزمایشی اجرایی شده است.

    در ادامه سرهنگ رفیعی، رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان یکی از افتخارات و عملکرد های مثبت سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان در چند سال اخیر را آزاد کردن تعداد ۵۷۰ زندانی با کمک های مردمی در قالب طرح های مرتبط با بسیج حقوقدانان دانست.

    وی ضمن تقدیر از اجرای طرح موفق هر مسجد یک حقوقدان در کانون بسیج حقوقدانان دادگستری جیرفت گفت: این طرح از ابتکارات استان کرمان در سال٩۶ در جهت ارتقا سطح آگاهی حقوقی مردم وکاهش حجم پرونده ها بوده است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.