یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • راه اندازی مرغداری ها در جنوب کرمان سرعت می گیرد

    شناسه : 25463 15 اردیبهشت 1400 - 12:10 ارسال توسط :
    معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت روند راه اندازی مرغداریها در منطقه جنوب کرمان سرعت میگیرد.
    راه اندازی مرغداری ها در جنوب کرمان سرعت می گیرد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر کامبیز بازرگان معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی در سفر به جنوب کرمان گفت: با توجه به شرایط بازار مرغ و کمبود آن در سراسر کشور،معاونین وزیر به استان ها اعزام شدند تا از نزدیک و به صورت میدانی نسبت به کنترل شرایط تهیه و تامین مرغ در جلسات استانی موارد و موانع را بررسی کنند و با تسهیل مشکلات ،عرضه مرغ به مردم آسانتر شود.

    وی افزود :در استان کرمان مسئله اساسی در بحث مرغ کمبود مرغداری است که در میان مدت و بلند مدت این مشکل به صورت اساسی حل خواهد شد.

    بازرگان افزود : استان کرمان ظرفیت تامین کامل مرغ استان را دارد که در حال حاضر در شمال استان ۶۰ درصد مرغ مصرفی تولید می‌شود.

    وی خاطر نشان کرد: در جنوب کرمان مشکل تولید بسیار شدید است، لذا به دنبال راه اندازی واحدهای تولیدی با شدت و شرایط بهتری هستیم.

    وی گفت:در حال حاضر مرغ مصرفی این منطقه از استان خراسان جنوبی تامین خواهد شد و کمبود مرغ در روزهای آینده در این منطقه کمتر خواهد شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.