یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دیدار و ضیافت افطار رئیس جمهور با اصحاب رسانه

    شناسه : 32912 22 فروردین 1401 - 10:55 ارسال توسط :
    جمعی از مدیران و سردبیران رسانه‌های مختلف عصر روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه با رئیس جمهور دیدار کردند.
    دیدار و ضیافت افطار رئیس جمهور با اصحاب رسانه
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ جمعی از مدیران و سردبیران رسانه‌های مختلف عصر روز یکشنبه ۲۱ فروردین ماه با رئیس جمهور دیدار کردند که در این دیدار دکتر رئیسی از اصحاب رسانه خواست تا با اطلاع‌رسانی صادقانه و منصفانه پل ارتباطی میان دولت و مردم باشند.

    وی اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند، مردم مومن انقلابی و حاضر در صحنه مهمترین و اصلی‌ترین مؤلفه قدرت جمهوری اسلامی هستند و بسیار مهم است که امید و اعتماد آنان حفظ شده و ارتقا یابد.

    رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز دوران جنگ روایت‌ها است، تصریح کرد: اصحاب رسانه نقش موثری در روایت دقیق، صریح، سریع و امیدآفرین از رویدادهای مختلف دارند و بدون رسانه‌های حرفه‌ای، منصف و متعهد امکان هماوردی با دشمنان در عرصه جنگ روایت‌ها وجود ندارد.

    آقای رئیسی نقش رسانه‌ها در افزایش و اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی را قابل توجه دانست و گفت: البته این به معنی آن نیست که رسانه‌ها نباید دولت را نقد کنند، چرا که انتقاد آنان و انتقال دیدگاه‌ها، نظرات و انتقادات مردم به دولت می‌تواند کمک بزرگی برای حل مشکلات کشور باشد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.