یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9977 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل صمت جنوب کرمان خبر داد:

    دوره آموزشی حفاری معدن به زودی در کهنوج آغاز می شود

    شناسه : 46118 21 آذر 1402 - 9:21 ارسال توسط :
    مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: در جلسه ای با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی مواردی نظیر شروع دوره آموزش حفاری ویژه متقاضیان شهرستان های جنوبی در کهنوج و برگزاری دوره های جدید آموزشی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.
    دوره آموزشی حفاری معدن به زودی در کهنوج آغاز می شود
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی و برنامه ریزی برای ادامه روند برگزاری دوره های آموزشی مهارت های مورد نیاز معادن در جنوب کرمان خبر داد.

    مسلم مروجی فرد با بیان اینکه توسعه فعالیت های معدنی و افزایش صنایع معدنی در جنوب کرمان، این معادن و صنایع معدنی را نیازمند استفاده از نیروی کار ماهر و آموزش دیده کرده است، گفت: برای تامین نیروی کار ماهر مورد نیاز این معادن، بعد از پیگیری های متعدد، آموزش حفاری معادن بعنوان اولین دوره آموزشی ویژه متقاضیان شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در جیرفت برگزار شد.

    وی افزود: با توجه به برگزاری موفق دوره آموزش حفاری در جیرفت؛ در جلسه ای با مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی مواردی نظیر شروع دوره آموزش حفاری ویژه متقاضیان شهرستان های جنوبی در شهرستان کهنوج و برگزاری دوره های جدید آموزشی برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد دوره آموزشی حفاری نهایتا تا اوایل ماه آینده در کهنوج برگزار شود، افزود: کمک به تامین زیرساخت معادن کوچک مقیاس نیز یکی دیگر از موارد مهمی بود که در این جلسه مطرح و بررسی و در رابطه با آن تصمیم گیری شد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.