دوشنبه _ ۱۱ تیر ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9945 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دعوت رئیس اتاق اصناف جیرفت از مردم برای شرکت در انتخابات 

    شناسه : 50688 07 تیر 1403 - 13:59 ارسال توسط :
    سعید شریفی پور ،رئیس اتاق اصناف جیرفت طی  پیامی آحاد مردم به‌ویژه جامعه اصناف را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.
    دعوت رئیس اتاق اصناف جیرفت از مردم برای شرکت در انتخابات 
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سعید شریفی پور ،رئیس اتاق اصناف جیرفت طی  پیامی آحاد مردم به‌ویژه جامعه اصناف را به مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیرماه دعوت کرد.

    متن پیام به شرح ذیل است:
    بسم الله الرحمن الرحیم

    انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی یکی از عرصه‌هایی است که ملت حماسه ساز و قهرمان  ایران آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود تلقی کرده و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.

    برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران که پس از عروج رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت برگزار می‌شود از جهات داخلی و بین‌المللی مهم و سرنوشت‌ساز  و تضمین کننده اقتدار و امنیت ملی است.

    امروز دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با استفاده از امکانات و ابزارهای رسانه‌ای، به دنبال ایجاد یاس و نا امیدی دربین مردم می باشند ، اما ملت عزیز ایران به زمان‌شناسی و هوشمندی تاریخی ایمان شهره هستند و به رغم کوشش مذبوحانه مدّعیان و نامحرمان، یک بار دیگر، با صلابت و پرتوان در عرصه تعیین سرنوشت و صیانت از آرمان های انقلاب حضور خواهد یافت.

    اینجانب از خانواده بزرگ اصناف شهرستان جیرفت که همواره باعنوان یاور دیرینه انقلاب و رهبری در تمام عرصه ها حضوری فعال داشتند و در همه برهه های حساس مسئولیت اجتماعی خود را به شایستگی به منصه ظهور رسانند ،دعوت می کنم بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و با انتخاب فردی اصلح برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شده و با حضور پر شور و شکوهمند نقش ماندگار دیگری از خود بر صحیفه روزگار به یادگار بگذارند.

    با احترام
    سعید شریفی پور
    رئیس اتاق اصناف شهرستان جیرفت

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.