جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • افتخاری دیگر برای صنعت برق استان کرمان؛

    درخشش روابط عمومی برق شمال کرمان در سطح کشور

    شناسه : 39507 26 بهمن 1401 - 9:28 ارسال توسط :
    روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان برای دومین سال متوالی موفق به کسب رتبه برتر بخش ارتباط با مطبوعات جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشوردر سال 1401 شد.
    درخشش روابط عمومی برق شمال کرمان در سطح کشور
    پ
    پ

    گلدشت کرمان_ جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب وبرق کشور با درخشش و کسب رتبه برتر توسط روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال استان کرمان و تقدیر از برترین ها به کار خود پایان داد.

    به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان،”علی‌اکبر کاظمی” در آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» با بیان اینکه ۲۵ هزار اثر و فایل از فعالیت‌های انجام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، گفت: فعالیت‌های ارسالی طی سه ماه توسط داوران ارزیابی شد که بر اساس آن مدیران برتر روابط عمومی‌های صنعت آب و برق معرفی و تقدیر شدند.

    مشاور وزير و مدیرکل دفتر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو در ادامه با بیان اینکه محور اصلی این جشنواره «نشر اخبار و رویدادهای مرتبط با صنعت آب و برق» است، افزود: باید محصولات آماده شده در حوزه رسانه در قالب‌های مختلف به خوبی و به صورت گسترده انتشار یابد، این یک هنر است.

    وی با اشاره به محورهای جشنواره، اظهار کرد: این جشنواره در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلیغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌رسانی درون و برو‌ن سازمانی» پیش‌بینی و اجرا شد که تولید محتوا یکی از این محورها است.

    کاظمی دوربین، رسانه و قلم را حلقه واسط روابط عمومی‌ها با مردم برشمرد و گفت : باید به همه پرسنل صنعت آب و برق این آموزش داده شود که برای انعکاس فعالیت‌های خود تلاش کنند، به عبارت دیگر همکار افتخاری روابط عمومی شوند.

    شایان ذکر است که امیرجهانشاهی مدیردفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان در بخش ارتباط با مطبوعات موفق به کسب رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر از وزیر نیرو شد. در سال ۱۴۰۰ نیز روابط عمومی این شرکت در بخش فضای مجازی موفق به کسب رتبه برتر کشور نیز شده بود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.