یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد؛

    داروهای ممنوعه برای زائرین اربعین

    شناسه : 43119 07 مرداد 1402 - 10:30 ارسال توسط :
    رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر، داروهای ممنوعه در پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) در عراق را اعلام کرد.
    داروهای ممنوعه برای زائرین اربعین
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ سردار ایرج کاکاوند؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اظهار کرد: همراه داشتن قرص‌های “استامینوفن کدئین‌دار”، “دیازپام”، “فلورازپام”، “ترامادول”، “متادون” و “بوپرنورفین(b2)”، و همچنین داروهای بیماری صرع و سرطان که به‌نوعی از مواد مخدر تشکیل شده است براساس قوانین داخلی کشور عراق جرم محسوب می‌شود.

    وی افزود: درصورت کشف هر کدام از این داروها ضمن ممانعت از ادامه سفر زائر، برای وی پرونده قضایی تشکیل می‌شود و به مراجع قضایی عراق معرفی خواهد شد.

    به گزارش تسنیم، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا گفت: به‌دلیل سهولت و سرعت بخشیدن در امر بازرسی نیاز است زائرینی که احتیاج به مصرف داروهای خاص دارند مراتب را قبل از حضور در مرزهای زمینی و هوایی با پزشک حج و زیارت هماهنگ کنند و تأییدیه مربوطه را به‌همراه داشته باشند.

    کاکاوند خاطرنشان کرد: البته به‌همراه داشتن این داروها در هر بازه زمانی در کشور عراق ممنوع است، اما تأکید ما بر زمان اربعین است که زائران بیشتری به عتبات عالیات می‌روند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.