یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • خبر خوش برای کسانی که هنوز خانه دار نشده اند

    شناسه : 29343 13 مهر 1400 - 14:40 ارسال توسط :
    بر اساس ابلاغ قانون جهش تولید مسکن و مکاتبه‌ی وزیر راه‌وشهرسازی، ۱۵۰ هزار واحد مسکونی باید طی چهار سال در کرمان احداث شود که این موضوع اتفاقی اثیرگذار خواهد بود و سبب شکستن قیمت مسکن و زمین در شهرهای استان و خانه‌دار شدن بسیاری از شهروندان می‌شود».
    خبر خوش برای کسانی که هنوز خانه دار نشده اند
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان-  علی حاجی‌زاده با اشاره به طرح جهش تولید مسکن، بیان کرد: «احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح جهش تولید مسکن به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود و سبب شکستن قیمت مسکن و زمین در شهرهای استان و خانه‌دار شدن بسیاری از شهروندان می‌شود».

    وی گفت: «غیر از مسکن روستایی، ۱۵۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح جهش تولید مسکن سهمیه‌ی شهرهای استان کرمان شده است که عملیات اجرایی آن‌ها به‌زودی آغاز خواهد شد و طی چهار سال آینده افتتاح می‌شود».

    حاجی‌زاده افزود: «این واحدهای مسکونی در محله‌های شهری، بافت‌های فرسوده و ناکارآمد ۷۲ نقطه‌ی شهری استان کرمان احداث می‌شود».

    وی اظهار کرد: «واحدهای مسکونی طرح یاد شده پس از جمع‌بندی به صورت ترکیبی توسط شرکت‌های تعاونی و کارگزاری‌ها از محل اعتبارات تسهیلات بانکی، سهم آورده‌ی متقاضی و زمین رایگان دولت به صورت اجاره‌ی ۹۹ ساله احداث می‌شوند».

    مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان یادآور شد: «برنامه‌ی احداث ۱۵۰ هزار واحد مسکونی طبق یک نیازسنجی برا ساس داده‌ها و اطلاعات موجود در کمبود مسکن، تعداد خانوار، ازدواج، طلاق، مرگ و میر، واحدهای فرسوده و خانه‌های خالی به استان تدوین شده است».

    وی همچنین با اشاره به اخذ مجوز شهرک‌های جدید گلسار بردسیر و سمنگان سیرجان افزود: «با تصویب احداث این شهرک‌ها در دولت که به تازگی اتفاق افتاد، بسیاری از مشکلات احداث مسکن در این دو شهر پرجمعیت مرتفع می‌شود»./ایرنا

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.