یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • حضور حداکثری مردم در انتخابات، نقطه مقابل راهبرد دشمن است

    شناسه : 25885 30 اردیبهشت 1400 - 11:36 ارسال توسط :
    رییس کانون بسیج حقوقدانان دادگستری کرمان با تاکید بر این مطلب که انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند، گفت: کلید واژه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) درخصوص انتخابات "حضور حداکثری" مردم در انتخابات است، که این راهبرد دقیقا نقطه مقابل راهبرد دشمنان است.
    حضور حداکثری مردم در انتخابات، نقطه مقابل راهبرد دشمن است
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان،”محمدرضا اکبری زاده” در دیدار با رییس و کارکنان روابط عمومی دادگستری استان کرمان اظهار کرد: دشمنان در راهبردها و تاکتیک های خود به دنبال عدم حضور مردم در انتخابات و تحقق اندیشه های خود در قالب “نه به جمهوری اسلامی” هستند.

    وی با تاکید بر این مطلب که حضور حداکثری مردم در انتخابات وظیفه همه است، تصریح کرد: فارغ از اینکه چه کسی رای می آورد، به لحاظ حفظ اقتدار و تامین امنیت کشور و بازدارندگی دشمن، نیاز به حضور مردم پای صندوق های رای است و باید در زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات همه تلاش نمایند.

    رییس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این مطلب که جایگاه رسانه در افکار عمومی و تنظیم روابط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی قابل انکار نیست، گفت: اگر فردی به این مقوله ها توجه نداشته باشد، ضعف بینش نسبت به مسائل روز جامعه دارد، به همین جهت بحث رسانه و فعالین آن امر مهمی است و برای رسیدن به هدف هایی که هر مجموعه دنبال می کند، در استفاده از این ابزار نباید غافل بود.

    وی با اشاره به اینکه در این شرایط کرونایی، رسانه و فضای مجازی بهترین ابراز برای ارتباط با مردم است، اظهار کرد: مردم به دلایلی از جمله گرانی، مسائل معیشتی، سوءمدیریت ها، عدم صداقت مسئولین و سرخوردگی سیاسی در مسئله برجام، ناراحت هستند و باید به دلخوری های مردم توجه نمود، ولیکن اهمیت امر انتخابات را نباید با این مسائل گره زد.

    اکبری زاده تصریح کرد: درست است در کشور مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … هست ولی حضور حداکثری در انتخابات برای امنیت و عزت کشور است، اگر وطنمان را دوست داریم و علاقه مندیم که سربلند بشود باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم.

    رییس کانون بسیج حقوقدانان شهید بهشتی دادگستری کرمان با اشاره به این مطلب که شهادت ۸۵ دختر در مدرسه سیدالشهداء کابل محصول حضور آمریکا است، عنوان کرد: آمریکا با ایجاد چندین پایگاه نظامی در افغانستان به دنبال آن بود که به کشور ما آسیب بزند، اما ما رای می دهیم تا امنیت خودمان را تضمین کنیم، رای می دهیم تا استقلال خودمان را بخریم و رای می دهیم تا بازدارندگی داشته باشیم.

    وی بیان کرد: تلاش اهل رسانه باید جهت حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات باشد؛ زیرا مردم مختار هستند که به هر فردی که وی را اصلح می دانند رای دهند ولیکن موضوع مهم در این زمینه، حضور حداکثری است.

    وی اعلام کرد: همه انقلابیون و طرفداران نظام باید صحبت کرده و گره هایی که در ذهن مردم است را حل کنند؛ زیرا با حل این مسائل، مردم در انتخابات شرکت می کنند.

    اکبری زاده گفت: وظیفه ما دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهداء است و اگر در این زمینه کوتاهی کنیم، در آینده باید پاسخگو باشیم.

    انتهای پیام


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.