یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرکل ارشاد جنوب استان خبر داد:

    جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی عکس نیکوکاری

    شناسه : 50322 23 خرداد 1403 - 18:57 ارسال توسط :
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: جشنواره ملی عکس نیکوکاری ۲ روزه است و به صورت رایگان در روزهای جمعه ۲۵ و شنبه ۲۶ خردادماه برگزار می شود.
    جنوب کرمان میزبان جشنواره ملی عکس نیکوکاری
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی از سری برنامه های این جشنواره ملی است که به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.

    وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری دو روزه است و به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: یکی از مباحثی که در این جشنواره مطرح است، گپ و گفت عکاسخانه پیرامون مستند نگاری می باشد.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری در روزهای جمعه ۲۵ و شنبه ۲۶ خردادماه برگزار می شود، بیان کرد: اولین روز این جشنواره ملی در بخش ساردوئیه شهر درب بهشت و دومین روز نیز در شهر جیرفت سالن شهید مداحی پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.
    وی خاطرنشان کرد: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با تدریس فرهاد سلیمانی برگزار می شود و دبیری این جشنواره را حسن غفاری بر عهده دارد.
    حجت الاسلام والمسلمین حسینی توانمندسازی هنرمندان یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا ظرفیت های قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی هنری ندای دیانت سبزواران را پای کار آوردیم.
    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نیکوکاری امری خداپسندانه است، تصریح کرد: گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه باعث شکوفایی و بالندگی جامعه می شود و برگزاری این جشنواره گامی در جهت گسترش فرهنگ نیکوکاری است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.