یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9977 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مسلم مروجی فرد:

    جنوب کرمان آماده ورود سرمایه‌گذاران بزرگ کشور است

    شناسه : 45548 28 آبان 1402 - 16:20 ارسال توسط :
    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان از آمادگی جنوب استان کرمان برای ورود سرمایه‌گذاران بزرگ صنعتی و معدنی کشور خبر داد.
    جنوب کرمان آماده ورود سرمایه‌گذاران بزرگ کشور است
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ مدیر کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه مدیرعامل ایمیدرو، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور، مدیر کل بهره‌برداری از معادن وزارت صمت، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی معدن و معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، از مجموعه صنعتی معدنی گل گهر بازدید کرد.

    مسلم مروجی‌فرد در حاشیه این بازدید با اشاره به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان اظهارداشت: اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با تسهیل سرمایه گذاری و فراهم نمودن زمینه سرمایه‌گذاری در جنوب کرمان باعث استقبال سرمایه‌گذاران بزرگ کشور، برای سرمایه‌گذاری در این منطقه شده است.

    وی افزود: با توجه به پتانسیل‌های معدنی جنوب کرمان، رایزنی های متعددی برای جذب سرمایه گذارن برای سرمایه گذاری شرکت های بزرگ کشور در جنوب کرمان انجام شده است که یکی از اهداف بازدید از گلگهر نیز در همین رابطه می باشد.

    مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، استفاده از تجربیات سرمایه‌گذاری مجموعه صنعتی معدنی گل و گهر در حوزه آهن و حضور این مجموعه بزرگ در جنوب کرمان را از اهداف دیگر این بازدید برشمرد و بیان داشت: در این بازدید مدیرعامل ایمیدرو، مدیر کل بهره‌برداری از معادن وزارت صمت، رئیس سازمان نظام مهندسی معدن کشور، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی معدن و معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان حضور داشتند.

    وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان «سال مهار تورم و رشد تولید» گفت: حضور سرمایه‌گذاران بزرگی مانند مجموعه گل گهر در حوزه معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان باعث افزایش تولید، ایجاد اشتغال پایدار و رشد اقتصادی جنوب کرمان خواهد شد.

    وی بابیان اینکه پیشرفت جنوب کرمان در حوزه معدن و صنایع معدنی در دولت مردمی آیت الله رئیسی شتاب دوچندانی گرفته است، تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه دولت به جنوب کرمان، به جرات می‌توان گفت این منطقه در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات عظیمی در حوزه معدن و صنایع معدنی خواهد بود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.