جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • در دیدار نوروزی اعضای شورای قضایی استان با امام جمعه کرمان عنوان شد؛

    تورم افسار گسیخته موجب نارضایتی مردم شده است

    شناسه : 40569 06 فروردین 1402 - 9:41 ارسال توسط :
    رییس کل دادگستری استان گفت: تورم افسارگسیخته ای که در کشور وجود دارد، موجب نارضایتی مردم و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه شده است و این موضوع در سال جاری باید مهار شود.
    تورم افسار گسیخته موجب نارضایتی مردم شده است
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در دیدار نوروزی اعضای شورای قضایی استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: تورم افسارگسیخته ای که در کشور وجود دارد، موجب نارضایتی مردم و فشار اقتصادی به اقشار مختلف جامعه شده است که این موضوع در سال جاری باید مهار شود تا با کاهش تورم، وضعیت معیشت مردم ارتقاء یابد.

    رییس کل دادگستری استان ادامه داد: در سالی که با تدبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان مهار تورم و افزایش تولید نامگذاری شده است، باید نهایت تلاش از سوی دولت مردان و تمامی مسئولان صورت گیرد تا به منویات معظم له جامه عمل پوشانده شود.

    نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه سیاست های مورد نظر قوه قضاییه در سال جدید تدوین و ابلاغ شده است، ادامه داد: ۱۳ برنامه و اولویت برای قوه قضاییه در سال ۱۴۰۲ مبتنی بر سند تحول و تعالی قضایی تدوین شده است و مقرر است با کارهای کارشناسی در سطح ملی اجرایی گردند.

    حجت الاسلام و المسلمین حمیدی تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید با تلاش و همت بیشتر بتوانیم زمینه خدمت بهتر و بیشتر را برای ملت شریف فراهم کنیم.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.