جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • تصویب ۷ مصوبه در کارگروه استانی تعامل منابع طبیعی و فعالیت های معدنی جنوب کرمان

    شناسه : 30117 19 آبان 1400 - 22:09 ارسال توسط :
    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از تصویب ۷ مصوبه در کارگروه استانی تعامل منابع طبیعی و فعالیت های معدنی جنوب کرمان خبر داد.
    تصویب ۷ مصوبه در کارگروه استانی تعامل منابع طبیعی و فعالیت های معدنی جنوب کرمان
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان‌ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، کارگروه استانی تعامل منابع طبیعی و فعالیت های معدنی جنوب کرمان با حضور مجاز سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی و کارشناسان حوزه معدن این سازمان و رحیمی معاون اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان و مدیران مرتبط در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان برگزار شد.

    سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در این خصوص گفت: اين كارگروه براي بهره گيري از پتانسيل های قانونی کمک به فعالیت های معدنی تشکیل می گردد.

    محمد مجاز افزود: در این جلسه ۱۰ پرونده معدنی مشترک در حوزه های کاری، بررسی و ۷ مصوبه در راستای کمک به توسعه معادن جنوب کرمان تصویب شد.

    وی تصریح کرد: در ادامه این جلسه بر لزوم حمایت از فعالیت های قانونی معادن و حفاظت از منابع طبیعی غنی جنوب کرمان تأکید شد.

    محمد مجاز تاکید کرد: برگزاری چنین جلسات وکارگروهایی موجب تعامل بیشتر فعالان معدنی با ارگان‌های ذیربط و تعادل در بهره برداری از معادن شده و این کار علیرغم اینکه موجب تسهیل امور می شود، از تخریب بی رویه منابع طبیعی نیز جلوگیری می‌کند.

    وی ضمن تشکر از حمایت، همراهی و همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تخریب در محدوده‌ی معادن اجتناب ‌ناپذیر است، لذا از طرف سازمان صمت جنوب کرمان به فعالین معدنی تاکید می شود تا فعالیت‌های معدنی با کمترین تخریب و آسیب به منابع طبیعی انجام و پس از بهره‌برداری، مراحل بازسازی و احیای محدوده‌ی معدنی به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.