جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • توسط رییس کل دادگستری کرمان صورت گرفت؛

    تشریح برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در کرمان

    شناسه : 50503 30 خرداد 1403 - 16:17 ارسال توسط :
    حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست ضمن تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در استان، گزارش عملکردی از سال ۱۴۰۲ ارائه کرد و در ادامه به بیان اهم برنامه های دادگستری کل استان در سال ۱۴۰۳ پرداخت.
    تشریح برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در کرمان
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ صبح امروز نشست خبری رییس کل دادگستری استان، دادستان کرمان و جمعی از اعضای شورای معاونین دادگستری کل استان به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

    حجت الاسلام حمیدی رییس کل دادگستری استان کرمان در این نشست ضمن تشریح برنامه های هفته قوه قضاییه در استان، گزارش عملکردی از سال ۱۴۰۲ ارائه کرد و در ادامه به بیان اهم برنامه های دادگستری کل استان در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

    حجت الاسلام حمیدی در این نشست حضور در گلزار شهدای کرمان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا را نخستین برنامه بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان ذکر کرد و گفت: برگزاری نشست مطبوعاتی، حضور مقامات قضایی و مدیران دستگاه های تابعه در برنامه های رسانه ای، تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از قضات و کارمندان نمونه دادگستری که در طول سال اقدامات شاخصی را به انجام رسانده اند، از جمله برنامه های این هفته است.

    حجت الاسلام و المسلمین حمیدی به برگزاری سومین همایش محوری و بزرگ قوه قضاییه با حضور مسئولان ارشد استانی نیز اشاره کرد و گفت: این همایش روز پنجشنبه از ساعت هشت صبح آغاز می شود.

    وی عنوان کرد: حضور در مصلاها و سخنرانی قبل از خطبه ها، برگزاری میزهای خدمت برای ارائه مشاوره های حقوقی و قضایی به مردم و بررسی مشکلات قضایی مردم، برگزاری جشن بزرگ عید ولایت برای خانواده کارکنان قضایی و اداری دادگستری کل استان کرمان همزمان با عید مبعث، سرکشی مدیران قضایی از زندان های استان و بررسی مشکلات زندانیان و آزادی حداقل ۵۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد به همت ستاد دیه استان از دیگر برنامه های هفته قوه قضاییه در استان کرمان است.

    قاضی القضات در استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که متناظر این برنامه ها در تمامی حوزه های قضایی استان کرمان نیز برگزار می گردد، اظهارداشت: دیدار مسئولان قضایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دیدار مسئولان قضایی شهرستان ها با ائمه جمعه هر شهرستان از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته قوه قضاییه در استان کرمان است که این دیدار در مرکز استان با تحت عنوان سلسله جلسات ” اخلاق در مکتب حاج قاسم سلیمانی” برگزار می شود.

    حجت الاسلام و المسلمین حمیدی ادامه داد: بازدیدهای نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان از مجتمع های قضایی استان به منظور تقدیر و تشکر از زحمات قضات و کارکنان اداری نیز به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام خواهد شد.

    وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر نیز توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با همکاری دادگستری استان برنامه ریزی شده است و یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه در این آیین، گرامی داشته خواهد شد.
    وی گفت: برنامه های هفته قوه قضاییه به دلیل نزدیک بودن ایام پایانی هفته قوه قضاییه با برگزاری انتخابات، برنامه ها از دو روز زودتر آغاز شده است.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.