جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • مدیرعامل برق شمال کرمان خبر داد:

    تبدیل یک هزار کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در آینده ای نزدیک

    شناسه : 27323 23 تیر 1400 - 20:45 ارسال توسط :
    مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال کرمان گفت: به منظور کاهش تلفات و سرقت انرژی، بزودی بیش از یک هزار کیلومتر شبکه سیمی در شمال استان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهدشد.
    تبدیل یک هزار کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در آینده ای نزدیک
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان_ سردار ناظری فرمانده انتظامی استان امروز با حضور در شرکت توزیع نیروی برق شمال استان از خدمات مدیرعامل و همکاران در مدیریت پیک بار و خاموشی های اخیر تقدیرکرد.

    محمد سلیمانی ساردو مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان، با گرامیداشت یادوخاطره شهدای نیروی انتظامی و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و جانباختگان حادثه سیل گلباف گفت: ۶۵۰هزار مشترک در شمال استان از خدمات صنعت برق استفاده می کنند.

    وی با اشاره به اینکه ۲۰هزار کیلومتر شبکه توزیع در شمال استان با نصب بیش از ۱۶هزاردستگاه ترانس کار انتقال و توزیع برق را انجام می دهد اظهارداشت: پشتیبانی وکنترل این حجم از شبکه کاری پیچیده است و لذا با همکاری نیروی انتظامی این امر محقق می شود.

    سلیمانی از کاهش ۵۰ درصدی سرقت سیم و شبکه توزیع در شمال استان در دوماهه اخیر نسبت به ماه‌های قبلتر خبرداد و گفت: به منظور کاهش تلفات و سرقت انرژی در شهرستان رفسنجان ۷۰۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در دستور کار قرارگرفته است که تاکنون ۲۰۰ کیلومتر آن به پیمانکاران ابلاغ شده است و در شهر کرمان نیز کارهای اولیه و مطالعاتی این طرح به میزان ۳۵۰ کیلومتر انجام شده که با اجرای این طرح به زودی بیش از یک هزار کیلومتر شبکه سیمی در شمال استان به کابل خودنگهدار تبدیل خواهدشد.

    وی اضافه کرد: بیش از ۴۵درصد بار فنی و مالی شمال استان مربوط به شهرستان کرمان و بیش از ۳۰درصد در رفسنجان و قریب ۱۰ درصد شهرستان زرند می باشد.

    سلیمانی همچنین یکی از علت های اصلی خاموشی های ناخواسته اخیر را استخراج غیرمجاز دستگاه های رمز ارز دانست و گفت: با همکاری نیروی انتظامی و تلاش همکاران این شرکت تا کنون یک هزار و ۷۵۰ دستگاه ماینر یا رمز ارز غیرمجاز در شمال استان کشف و ضبط شده که ۵۵۰ دستگاه مربوط به دوماه اخیر می باشد.

    مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان، پیک مصرف شبکه در شمال استان را بیش ۸۰۰مگاوات ذکر کرد و افزود: از این مقدار بیش از ۵۰ درصد در بخش صنعتی و کشاورزی استفاده می شود.

    براساس گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق شمال کرمان، در پایان سردار ناظری به اتفاق هیبت همراه برای همراهی و همکاری با برق شمال کرمان در قالب کارگروه‌های تخصصی اعلام آمادگی نمود و بیان کرد: با شناختی که از روحیه جهادی مهندس سلیمانی وجود دارد قطعا روزهای بهتر و موثرتری با حل مشکلات قبلی در این شرکت رخ خواهد داد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.