دوشنبه _ ۱۱ تیر ۱۴۰۳
دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9945 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • رئیس ستاد انتخابات کرمان:

    تاکنون پروندۀ تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم

    شناسه : 50678 06 تیر 1403 - 23:48 ارسال توسط :
    رئیس ستاد انتخابات کرمان با بیان اینکه تاکنون پروندۀ تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم یادآور شد: «مسئولیت امنیت انتخابات با فراجا و با کمک سپاه و بسیج است و از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداریم».
    تاکنون پروندۀ تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه بیشتر فرآیند انتخابات چهاردهمین دورۀ ریاست‌جمهوری در استان کرمان به‌صورت الکترونیک برگزار می‌شود، گفت: «۲ هزار و ۷۰۰ دستگاه احراز هویت برای هشتم تیرماه مهیا شده است».

    رحمان جلالی ششم تیرماه در جمع خبرنگاران افزود:‌ «برای شرکت در انتخابات داشتن شناسنامه یا کارت ملی الزامی است».

    وی همچنین با بیان اینکه تاکنون پروندۀ تخلف انتخاباتی در استان نداشتیم یادآور شد: «مسئولیت امنیت انتخابات با فراجا و با کمک سپاه و بسیج است و از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداریم».

    به گزارش کرمان آینده به نقل از ایرنا کرمان، جلالی همچنین با بیان این‌که به منظور برگزاری شایستۀ انتخابات تدابیر و تمهیدات لازم در ستاد انتخابات استان کرمان اندیشیده شده است، بیان کرد: «عوامل اجرایی حق دخالت و جانبداری له یا علیه نامزدها را ندارند و نباید از امکانات دولتی برای نامزدها بهره ببرند».

    وی با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت: «فرایند برگزاری این انتخابات طی ۳۰ روز رقم خورد، جدول زمان‌بندی ۳۰ روزه برای برگزاری انتخابات در استان کرمان تدوین شد و اقدامات انتخاباتی بر اساس این جدول در حال انجام است».

    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ادامه داد: «کمیته‌های ستاد انتخابات در استان کرمان تشکیل شده است و در این دوره از انتخابات کمیتههای امور زیرساخت و زیربنایی نیز به منظور تامین زیرساخت‌های مورد نیاز انتخابات راه‌اندازی شده است».

    وی یادآور شد: «تدابیری اندیشیده شده که مدیران کل استان در کنار فرمانداران شهرستان‌ها در انتخابات به منظور پشتیبانی شعب اخذ رای به‌عنوان مُعین هر منطقه حضور پیدا کنند».

    جلالی افزود: «عوامل اجرایی انتخابات آموزش‌های مورد نیاز را فراگرفته‌اند و زیرساخت‌های الکترونیک مورد نیاز مهیا شده است. همچنین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های امنیتی در استان ایجاد و اطلس امنیتی انتخابات بازخوانی شده است».

    وی تاکید کرد: «مشارکت بالا در انتخابات و سلامت انتخابات برای ما مهم اما خط قرمز ما جانبداری و طرفداری‌ از نامزدها است».

    رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۲۸ شعبۀ اخذ رای در چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان در نظر گرفته شده است، گفت: «۶۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در انتخابات این دور فعالیت خواهند داشت».

    وی افزود: «۱۰ شعبه نسبت به آمار شعب انتخابات دور قبل مجلس در کرمان کم شده است».

    جلالی در پایان از برگزاری سه جلسه با حضور نمایندگان ستاد کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در استان کرمان خبر داد و خاطرنشان کرد: «تا امروز سه کاندیدا نیز در استان کرمان حضور داشته‌اند و هیچ مشکل و حاشیه‌ای نداشتیم».

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.