یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • به همت خبرگزاری میزان کرمان صورت می گیرد؛

    برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت هفته قوه قضاییه

    شناسه : 16514 19 خرداد 1399 - 17:49 ارسال توسط :
    مدیر دفتر خبرگزاری میزان در استان کرمان از برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه 1 الی 7تیرماه خبر داد.
    برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت هفته قوه قضاییه
    پ
    پ

    پایگاه خبری گلدشت کرمان/مدیر دفتر خبرگزاری میزان در استان کرمان از برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه ۱ الی ۷تیرماه خبر داد و گفت:این مسابقه با هدف آشنایی بیشتر مردم با خبرگزاری رسمی قوه قضاییه “میزان” و دفتر آن در کرمان و اطلاع از اخبار و مطالب حقوقی و قضایی برگزار می شود.

    محمد بصیریان اظهار داشت:علاقه مندان می توانند با پاسخ به سه سوال ( ۱-کلمه “میزان” در قرآن به چه معناست؟ ۲- کلمه “میزان” در قرآن چند مرتبه تکرار شده است؟ ۳-کلمه “میزان” در کدام سوره ها آمده است؟ ) در مسابقه پیامکی شرکت نمایند.

    وی افزود:شرکت کنندگان بایستی پاسخ های خود را تا تاریخ ۳۰خردادماه ۱۳۹۹ به شماره ۱۰۰۰۷۷۴۷ارسال نمایند و به برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد.

    بصیریان بیان کرد:شهروندان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.mizanonlin.ir و www.mizanonline.com از بخش های مختلف سایت خبرگزاری میزان دیدن نمایند.

    گفتنی است اولین دفتر خبرگزاری میزان در بین استان های کشور در تاریخ۳۱فرودین ماه ۹۹ با حضور رییس مرکز رسانه قوه قضاییه ،مدیرعامل خبرگزاری میزان،رییس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان به صورت ویدئوکنفرانس در کرمان افتتاح شد.


    پایگاه خبری گلدشت کرمان
    با مجوز رسمی شماره ۷۸۱۰۴ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    نظرات

    2 دیدگاه برای “برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت هفته قوه قضاییه”
    1. باسلام اعلام برندگان مسابقه کی وچطور انجام خواهد شد

      پاسخ
    2. متن دیدگاه

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.