یکشنبه _ ۱۷ تیر ۱۴۰۳
یکشنبه, ۱۷ تیر , ۱۴۰۳ 1 محرم 1446 Sunday, 7 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9976 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دادستان بافت هشدار داد:

    با استفاده کنندگان از امکانات دولتی در ایام انتخابات برخورد قضائی خواهد شد

    شناسه : 7636 10 آبان 1398 - 20:29 ارسال توسط :
    دادستان بافت گفت:استفاده از امکانات دولتی یا موسسات وابسته به دولت ونهاد های عمومی در امر انتخابات جرم است و در صورت مشاهده با مرتکیبن برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت.
    با استفاده کنندگان از امکانات دولتی در ایام انتخابات برخورد قضائی خواهد شد
    پ
    پ
    به گزارش پایگاه خبری گلدشت کرمان به نقل از روابط عمومی داگستری کرمان،خدابخش روح الامینی در جلسه شورای پیشگیری از جرائم انتخاباتی اعلام کرد:در راستای اجرای ماده ۶۷قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تشکیلات قضائی هر حوزه انتخابیه ه به منظور پیشگیری از وقوع جرم، ضمن هماهنگی با ناظرین شورای نگهبان وهیات اجرائی‌اقدامات لازم را در محدوده مقررات انجام خواهد داد.
    دادستان بافت تاکید کرد:بی طرفی در انتخابات یک اصل است که بایستی تمامی اعضاء، مسئولان ،مجریان و ناظرین انتخاب به آن پایبند باشند و انشالله شاهد یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم خواهیم بود.
    روح الامینی خطاب به کارکنان و مدیران دولتی گفت:استفاده از امکانات دولتی یا موسسات وابسته به دولت ونهاد های عمومی در امر انتخابات جرم است و در صورت مشاهده با مرتکیبن برخورد قضائی صورت خواهد پذیرفت.
     دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافت گفت:ضرورت دارد رسانه ها در ایام و فضای انتخابات از انتشار مطالب خلاف واقع له یا علیه نامزدهای انتخاباتی به شدت پرهیز نمایند و در جهت برگزاری یک انتخابات با شکوه تلاش نمایند .

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.