جمعه _ ۱۵ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ 29 ذو الحجة 1445 Friday, 5 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9964 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • دادستان جیرفت:

    باید به داد “کُنار صَندل” رسید

    شناسه : 41590 21 اردیبهشت 1402 - 16:03 ارسال توسط :
    افشین صالحی نژاد با اشاره به اینکه بایستی به داد منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل رسید،اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان کرمان تپه های کنار صندل می باشند و طی سال های اخیر گردشگری جنوب استان مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.
    باید به داد “کُنار صَندل” رسید
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ در راستای حفظ حقوق شهروندی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت با همراهی جمعی از قضات دادسرا در بین مردم روستاهای کنارصندل و دوبنه از توابع شهرستان جیرفت حضور پیدا کرد و به درخواست های حقوقی و قضایی شهروندان رسیدگی کرد.

    افشین صالحی نژاد در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه بایستی به داد منطقه تاریخی و گردشگری کنارصندل رسید،اظهار داشت: یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان کرمان تپه های گردشگری کنار صندل می باشند و طی سال های اخیر گردشگری جنوب استان مورد بی مهری مسئولان قرار گرفته است.

    وی با بیان اینکه رسیدگی به ترک فعل های مدیران در دستور کار سیستم قضایی قرار دارد،افزود:تمام تمرکز مسئولان بایستی در جهت تحقق شعار سال و رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی مردم باشد و در همین راستا مسئولان بایستی بدنبال فعال کردن ظرفیت ها در بخش های مختلف از جمله صنعتی،گردشگری و کشاورزی در جنوب استان باشند.

    مدعی العموم شهرستان جیرفت خطاب به مسئولان حوزه آب استان گفت: مهمترین معضلی که باعث جرم خیز شدن روستاهای جنوب استان شده است، وضعیت اسفناک چاه های آب کشاورزی می باشد.

    گفتنی است دیدار مردمی دادستان جیرفت و جمعی از قضات داسرای جیرفت با مردم این روستاها بعد از نماز مغرب و عشا آغاز و تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه پیدا کرد و بیش از یکصد نفر از مردم این دو روستا با دادستان و قضات دادسریا جیرفت به صورت چهره به چهره گفتگو کردند و درخواست های خود را مطرح کردند.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.