جمعه _ ۸ تیر ۱۴۰۳
جمعه, ۸ تیر , ۱۴۰۳ 22 ذو الحجة 1445 Friday, 28 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 9936 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد اعضا : 7 تعداد دیدگاهها : 223×
  • اوقات شرعی

  • شنیده ایم

    بالا گرفتن تنش بین حامیان دونامزد ریاست جمهوری

    شناسه : 50641 04 تیر 1403 - 17:13 ارسال توسط :
    شنیده ها حاکی است افشاگری حامیان قالیباف علیه جلیلی موجب بالا رفتن تنش بین حامیان این دو نامزد شده است.
    بالا گرفتن تنش بین حامیان دونامزد ریاست جمهوری
    پ
    پ

    گلدشت کرمان/ شنیده ایم هر چند تلاش برای ایجاد انسجام بیشتر بین احزاب وگروه های اصولگرا برای ایجاد جبهه ای متحد ویک پارچه واجماع بر انتخاب نامزدی واحد همچنان ادامه دارد اما شنیده ها حاکی است افشاگری حامیان قالیباف علیه جلیلی موجب بالا رفتن تنش بین حامیان این دو نامزد شده است.

    شنیده ها حاکی است نیکزاد اعلام کرده است که قالیباف هرگز کناره گیری نخواهد کرد و الله‌کرم خواستار کناره‌گیری قالیباف به نفع جلیلی شده بود.

    همچنین داوری از حامیان قالیباف و مشاور سالهای دور احمدی‌نژاد نیز با انتشار عکسی که در آن تعدادی کولر گازی دیده می شود نوشته است : این کولرگازی ها همراه با هزاران پرس غذا و اتوبوس‌های شرکت نفت برای سخنرانی جلیلی دراهواز از کجا آورده شده‌اند؟

    او منصوری معاون اجرایی دولت که رییس ستاد جلیلی است را متهم کرده که با دستور او این امکانات را از محل شرکت نفت تهیه کرده‌اند.

    هر چند به نظر میرسد ماندن این دو چهره در صحنه تا وقت باقیمانده به انتخابات زمینه تقابل را بین حامیانشان فراهم و جبهه پزشکیان را تقویت می نماید اما در وقت باقیمانده به انتخابات رسیدن به اجماع و خط مشئ مشترک می تواند شرایط را به نفع آنها تغییر دهد.

    نظرات

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط پایگاه خبری گلدشت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.